וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ח"כ גטאס עלה לדוכן עם כאפיה - רגב זעמה

12.11.2014 / 12:11

יו"ר הכנסת אדלשטיין גיבה את הח"כ מבל"ד: "כמו שאנו מגיעים עם כיפה, לו מותר לבוא בכאפיה". מירי רגב דרשה "לבדוק האם הדבר נוגד את תקנון הכנסת", גטאס השיב לה: "לא יפה לי?"

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

ח"כ באסל גטאס (בל"ד) עלה בצהריים לדוכן הכנסת כשכאפיה על כתפיו. הדבר עורר את זעמה של ח"כ מירי רגב (הליכוד), שדרשה מיו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, לבדוק "האם הדבר נוגד את תקנון הכנסת". "מה, לא יפה?", השיב גטאס בשעשוע, וזכה לגיבוי מצד אדלשטיין. "כפי שאנחנו יכולים להגיע למשכן עם כיפות, הוא יכול לבוא בכאפיה", אמר יו"ר הכנסת.

גטאס מסר לוואלה! חדשות אחרי הנאום: "אתמול הייתה יוזמה של צעירים במגזר הערבי להגיע לבתי הספר לבושים בכאפיה כאות הזדהות עם הצעיר שנהרג בכפר כנא. אמרו להם להוריד את הכאפיות, ולכן החלטתי לבוא לבוש בכאפיה לאות הזדהות".

ח"כ באסל גטאס במליאה, נובמבר 2014. צילום מסך מתוך ערוץ הכנסת, צילום מסך
גטאס מעל הדוכן, היום/צילום מסך, צילום מסך מתוך ערוץ הכנסת

יחסיה הבעייתיים של מירי רגב עם חברי הכנסת הערבים אינם עניין חדש בכנסת. בשבוע שעבר, כאשר ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) הופיע בבריסל בפני חברי הפרלמנט האירופי, הוא האשים את ישראל בכלל, ואת הימין הקיצוני בפרט, באחריות להסלמה, וטרח לציין גם את רגב באופן אישי.

"בישראל שולטת ממשלה קיצונית וכנסת עוד יותר קיצונית. חלק מחברי הממשלה והכנסת כמו מירי רגב ואורי אריאל הם פירומנים שיש צורך לרסן אותם. תעשו זאת ותעזרו לכולנו. בישראל יש חבורה של פוליטיקאים פירומנים המסוגלים להבעיר את השטח בירושלים מבלי לחשוב על התוצאות".

מטעמה של ח"כ רגב נמסר בשעתו: "טיבי ידוע כאחד שבמשך שנים מייצג את האויבים שלנו ופועל נגד האינטרסים הלאומיים של המדינה. אין ספק שעל המדינה להרחיק סוסים טרויאנים בדמותו של טיבי. מהות נסיעותיו לחו"ל ופעילותו היא הפירומניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully