וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החייל הגיע ללא רוח חיים, הצלחנו להחזיר לו דופק"

10.11.2014 / 17:40

מנהל יחידת הטראומה בבית החולים שיבא, לשם פונה החייל שנדקר בתל אביב, סיפר כי הוא למעשה היה ללא דופק וללא נשימה במשך כמה דקות. "עשינו ניתוח חירום, שהצליח - אך הוא עדיין בסכנת חיים"

צילום: מד"א, יותם רונן, אבי כהן, דנה ירקצי, רויטרס, ערוץ הכנסת; עריכה: גדי וינסטוק, קשת סידי; קריינות: אביב אברמוביץ'

"החייל הגיע ללא רוח חיים, אבל אחרי ניתוח חירום החזרנו לו את הדופק", כך סיפר אחר הצהריים (שני) לוואלה! ד"ר יורם קליין – מנהל יחידת הטראומה בבית החולים שיבא, לשם הובא החייל שנפצע בפיגוע הדקירה הבוקר בתל אביב.

"מד"א התחילו טיפול בשטח, עשו לו עיסוי לב והביאו אותו אלינו לחדר ההלם. הוא למעשה היה ללא דופק וללא נשימה דקות ארוכות. ביצענו ניתוח חירום במטרה להחזיר לו דופק שלשמחתנו הצליח", סיפר הרופא שהוסיף כי בחדר ניתוח עבדו ביחד שלושה צוותים שמטרתם הייתה לטפל בפציעות השונות שספג החייל.

פיגוע בתל אביב | כותרות אחרונות
אירוע הדקירה בתל אביב: "אמרתי לחייל 'תתעורר'"
נתניהו: מי שמפגין נגד ישראל - שיעבור לרשות הפלסטינית

"מצאנו מספר פציעות קשות ביותר באזורים שונים של הגוף - גפיים, בטן וחזה. יחד עם הצוות של המרדימים, ותוך פעולות החייאה מתמשכות, הצלחנו לעצור דימומים שנגרמו כתוצאה מקרעים בכלי דם", הסביר. "כעת עצרנו את הניתוח. חלק מהפעולות שעשינו היו זמניות ונועדו לאפשר המשך פעולות החייאה. עכשיו הפצוע ביחידה להתאוששות ואחרי זה הוא יועבר לטיפול נמרץ - שם נמשיך בשעות הקרובות להילחם על חייו, בתקווה שנצליח בכך. הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה".

חשד לפיגוע דקירה בתחנת רכבת ההגנה: צעיר נדקר, מצבו קשה. צילום מסך
החייל שרוע על הקרקע אחרי שנפגע בפיגוע/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully