וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע הדקירה בתל אביב: "אמרתי לחייל 'תתעורר'"

יונתן, שנכח בזירת הדקירה בתחנת הרכבת "ההגנה" בתל אביב שבה נפצע חייל באורח אנוש סיפר על מה שראה. "רדפנו אחרי הדוקר, אבל יש לי פלטינה, אז הוא ברח ממני. דיברתי עם הפצוע כמה שאני יכול, רעדתי כולי"

צילום: מד"א, יותם רונן, אבי כהן, דנה ירקצי, רויטרס, ערוץ הכנסת; עריכה: גדי וינסטוק, קשת סידי; קריינות: אביב אברמוביץ'

יונתן, שנכח בזירת הדקירה בתחנת הרכבת "ההגנה" בתל אביב, שבה נפצע היום (שני) חייל באורח אנוש סיפר על מה שאירע מוקדם יותר. "ראיתי חייל שרוע על הרצפה". לדבריו, "רדפנו אחרי הדוקר, אבל יש לי פלטינה, אז הוא ברח ממני. בחור אחר רדף אחריו עם טורייה. הדוקר ברח לכיוון הבניינים הנטושים ונכנס כנראה לבניין".

הוא הוסיף כי "המשטרה לא הגיעה ורצתי לתחנת הרכבת כמו משוגע וקראתי: 'בואו תגישו עזרה ראשונה, יש חייל פצוע. אמרתי לו: 'תתעורר' ודיברתי איתו כמה שאני יכול. אני מקווה שהוא חי. הוא קיבל את הדקירה במותן. רעדתי".

קובי לנגלבן, תושב פרדסיה, שהיה במקום סיפר: "חברי גלעד הצליח להניס את הדוקר עם אגרוף. ראינו שהדוקר מתרחק במהירות אז חזרתי חזרה לטפל בחייל, זה בעדיפות ראשונה כמובן להציל חיים ולפנות את הדרך לכוחות ההצלה. חיכינו עד שיגיע אמבולנס".

זירת הדקירה בתחנת רכבת ההגנה, תל אביב. דרור עינב
זירת הדקירה בתל אביב, היום/דרור עינב

מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב בנצי סאו, אמר: "הדוקר ברח למרחק של 200 מטר וניסה למצוא מסתור בבניין בן חמש קומות, הוא נתפס לאחר מרדף לקומה הרביעית בזכות התגובה המהירה של הכוח המשטרתי. אני קורא לכל האזרחים לדווח לנו על כל התנהגות חשודה, זו חלק מהדריכות המתבקשת בימים הללו. אני קורא לכולם לא ליטול את החוק לידיים – אנחנו חיים במדינת חוק, יש משטרה שצריכה לשמור על הסדר, זה תפקידנו וכך אנו עושים".

דובר מד"א, זכי הלר, סיפר: "נתקלנו בחייל שוכב על הכביש ללא הכרה, ללא דופק או נשימה ועם מספר דקירות בפלג גוף התחתון". הוא הוסיף כי "הפרמדיקים שלנו ביצעו בו פעילות החייאה וכשהמצב התאפשר, הוא פונה לתל השומר. גבר נוסף בשנות ה-50 לחייו, שככל הנראה רדף אחר הדוקר ונחבל ברגל, טופל על ידנו והוא מפונה במצב קל לאיכילוב. ישנם נפגעי חרדה שמטופלים במקום".

חובש בכיר במד"א משה עמיר שהגיע למקום סיפר: "על הכביש, סמוך לתחנת הרכבת ההגנה, שכב חייל כבן 20 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, במקום הייתה המולה גדולה מאוד. הענקנו לפצוע טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה. בהמשך הוא פונה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים תל השומר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
זירת הדקירה בתחנת רכבת ההגנה, תל אביב. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע, היום/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

כפי הנראה החשוד בדקירה הגיע לתחנת הרכבת ובכניסה לתחנה הוא דקר את החייל. לאחר מכן הוא ניסה להימלט לרחוב לבנדה הסמוך. אזרחים ושוטרים רדפו אחריו, ובסמוך לאחת החנויות הצליחו השוטרים והאזרחים להשתלט עליו. במהלך המאבק ככל הנראה נפצע אחד השוטרים. כוחות גדולים של משטרת מרחב יפתח במקום.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

זירת הדקירה בתחנת רכבת ההגנה, תל אביב. דרור עינב
זירת האירוע בתל אביב, היום/דרור עינב
  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully