וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר עמיר פרץ מתפטר: תחילת הסוף של ממשלת נתניהו?

9.11.2014 / 15:46

השר להגנת הסביבה הגיש היום את התפטרותו לראש הממשלה לאחר שאיים לעשות זאת אתמול בעקבות אי הסכמתו לתקציב. במקום נוצר עימות בין השניים וחילופי עקיצות. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פרובוקציה פרסומית לגיטימית או הסתה לביצוע פיגועי דריסה? במרכז העיר נצרת, ממש מתחת למטה המשטרה, נתלה שלט מאיר עיניים בערבית בכיתוב "תנזים דאעס", הקורא כביכול לבצע פיגועי דריסה כמו אלה שהתרחשו בחודש האחרון בירושלים. משחק המילים בין המילה "דאעס" שרשומה על השלט ומשמעותה "דריסה" או "דריכה", ובין שמו של הארגון הרצחני, בולטים על רקע העיצוב של השלט שנראה בבירור כמו דגל של המדינה האיסלאמית. מבדיקה של וואלה! חדשות מתברר שלמעשה מדובר בקמפיין שיווקי של חברת לימודים שמשחקת על משמעות המילים "תן גז" ולא בהסתה לפיגועים, לפחות לא באופן מודע. אחד האנשים שעומדים מאחורי הקמפיין אמר לנו שבמכון ניסו ליצור סלוגן טיזרי מיצר עניין אבל הם מתנגדים לחלוטין לאלימות ומאמינים בסובלנות.

הקלטות זקן חושפות: למי יש יותר גדול יותר? הקלטותיה של שולה זקן לא רק מספקות חומרים לפרקליטות נגד אולמרט, אלא גם חושפות את התככים - הילדותיים כמעט - בקרב מנהיגי ישראל. באחת ההקלטות, שפורסמו בערב שישי בערוץ 10, טוען אולמרט כי שר הבטחון לשעבר אהוד ברק ביקש גם אאודי A8 "רק בגלל שלי יש", ו-"מתוך קנאה". קובי ליאני, עורך וואלה! רכב, מסביר מה כל כך מלהיב במכונית ולמה ברק לא היה מוכן להסתפק בפחות.

גל חום ויובש: נובמבר אמנם כאן אבל הקיץ מסרב לפנות את מקומו. היובש והחום שהורגשו במהלך סוף השבוע נוצרו בגלל "אפיק מים סוף" - זרימות יבשתיות שמגיעות ממזרח, והניעו עשרות אנשים להירגע בחופי הים. למרות ירידה קלה בטמפרטורות מחרתיים, הטמפרטורות בימים הקרובים גבוהות יותר מהממוצע בתקופה זו והשמש צפויה להישאר עד סוף השבוע.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully