וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטונים שחשפו את הצד האלים של "אמן הפיתוי"

7.11.2014 / 0:01

ג'וליאן בלאנק, צעיר אמריקני המעביר "סדנאות פיתוי" ברחבי העולם, הגיע לאחרונה לאוסטרליה. קמפיין מחאה שהוזנק במדינה חשף את שיטותיו האמיתיות - וגרם לביטול "סמינר האונס" הפופולרי

צילום מסך

שערורייה שפרצה סביב התנהגותו של "מומחה בינלאומי לפיתוי" גרמה לביטול סדרת הרצאות שהתכוון להעביר באוסטרליה. ג'וליאן בלאנק, אמריקני יליד שוויץ, מפעיל זה שנתיים "סדנאות לאמנות הפיתוי" ברחבי העולם, ומאות גברים משלמים אלפי דולרים כל אחד, כדי להשתתף בהרצאות שהוא מעביר באמצעות החברה "ריל סושל דינאמיקס". בלאנק גם מפעיל עמוד יוטיוב פופולרי, ומעלה תכנים נוספים לפייסבוק ולטוויטר.

בלאנק, בן 25, בא לאוסטרליה בסוף חודש אוקטובר, והעביר הרצאה אחת לפחות בסידני. לקראת הגעתו למלבורן, הוזנקה נגדו מערכה אינטרנטית (takedownjulienblanc#) כדי לבטל את הרצאותיו ברחבי המדינה, בטענה כי מדובר ב"סמינר אונס" לכל דבר.

במסגרת הקמפיין, נחשף עד כמה "שיטות הפיתוי" של בלאנק כוללות שימוש בכוח פיזי רב. בסרטונים שונים, שאת חלקם צילם בלאנק בעצמו, הוא נראה מבקר ביפן, ומאלץ נשים זרות להתכופף לעבר מפשעתו. בהרצאה שנשא לאחר מכן, הוא סיפר לקהל על חוויותיו. לדבריו, "בטוקיו, אדם לבן יכול לעשות מה שהוא רוצה. פשוט צועקים 'פיקאצ'ו או פוקימון' כדי להרגיע אותן. הייתי הולך שם ותופס את הראש שלהן ברחוב. פשוט ככה - ראש על הזין. אפשר גם לעשות את גם בקבוצות. מעולם לא היה לי כיף גדול כל-כך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'וליאן בלאנק בביקורו בטוקיו, עם שתי צעירות יפניות ש"תפס" ברחוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

בטבלה שפרסם בלאנק באינסטגרם, תוארו שלבים שונים של "כוח ושליטה". אחד הסעיפים בטבלה ממליץ על "שימוש בהפחדה" כלפי האישה: "גרום לה לפחד, נפץ חפצים, חשוף כלי נשק, השמד רכוש והתעלל בבעלי חיים".

בלאנק היה אמור להגיע אתמול מלון "קומו" במלבורן, כדי לשאת הרצאה על שיטות "לפיצוח נשים". כ-13 אלף בני אדם חתמו על עצומה מקוונת שקראה לביטול האירוע, והמלון הודיע כי לא יארח את ההרצאה. "אחרי שסקרנו את הדברים בצורה אובייקטיבית, מסרנו לחברה על החלטתנו", הודיע צוות המלון.

בלאנק לא הצליח למצוא אתר חלופי לאירוח ההרצאה, אחרי שבתי מלון נוספים סירבו לבקשתו להתארח אצלם. הוא שכר סירה גדולה, והזמין אליה כ-50 ממשתתפי הסדנה. עם זאת, מפגינים זועמים שהגיעו למקום מנעו את קיום ההרצאה. לאחר מכן התברר כי בלאנק עצמו לא התכוון להגיע להרצאה, אלא שלח במקומו "קולגה" בשם מקסימיליאן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'וליאן בלאנק – מפעיל "סדנאות פיתוי" ברחבי העולם. אינסטגרם, צילום מסך
לצד הטבלה, כתב בלאנק "אולי זו תהיה רשימת המשימות שלי"./צילום מסך, אינסטגרם

לפי דיווח באתר האוסטרלי "הראלד סאן", המשטרה סייעה למוזמנים להתפנות מהסירה ולעזוב את אזור ההפגנה הסוערת. אחד מהם צעק לעבר המפגינים: "נתראה בגיהנום, פמיניסטיות. יחי הגברים". צוות הסירה טען כי קיבל את ההזמנה רק ביום רביעי בלילה, וכי לא היה מודע למהות האירוע.

העיתונאית האוסטרלית אשר וולף, שסיקרה את ההפגנה, אמרה לאתר "באזפיד" כי חלק מהמפגינים ניסו לטפס על הספינה. היא תיארה את המחזה כ"להוט וסוריאליסטי".

האדם שזוהה כמקסימיליאן טען כי הוא לא יודע היכן נמצא בלאנק. כשנשאל לדעתו על הסרטונים שבהם נראה בלאנק נוהג באלימות כלפי נשים, הוא השיב כי "התקשורת ערכה את הסרטים בצורה מעוותת".

(עדכון ראשון: 19:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully