וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחבל ירד מהרכב כשהוא אוחז בידו מוט ברזל והשתולל"

5.11.2014 / 12:42

המחבל מפיגוע הדריסה בירושלים נורה ונהרג על ידי שוטרים רק אחרי שהצליח לדרוס הולכי רגל בשני מוקדים בעיר. כשהגיע לרחוב משה זקס, עצר את רכבו ויצא כשהוא אוחז במוט ברזל - ואז נוטרל

צילום: סיטי פס, צילומי אבטחה; עריכה: גדי וינסטוק

משדר מיוחד מאולפן וואלה! חדשות

LIVE

"המחבל ירד מהרכב כשהוא אוחז בידו מוט ברזל" – כך סיפר היום (רביעי) סנ"צ אסי אהרוני, דובר מחוז ירושלים, במשדר וואלה! חדשות. מוקדם יותר התרחש פיגוע בשני מוקדים בבירה. לדברי אהרוני, רכב מסחרי, בו נהג ככל הנראה תושב מזרח ירושלים, דרס הולכי רגל בצומת הרחובות בר לב ושמעון הצדיק, משם המשיך לצומת משה זקס, שם הוא עצר את רכבו. בשלב זה הוא יצא מהרכב כשהוא אוחז במוט ברזל, אז הוא נורה ונהרג על ידי צוות שוטרים שהיה במקום.

בסך הכל נפגעו בפיגוע 14 בני אדם. אדם אחד, כבן 30, נהרג, שלושה אנשים, כבני 20, נפצעו באורח קשה, חמישה נפצעו באורח בינוני וחמישה נפצעו באורח קל. הפצועים פוזרו בין בתי החולים בירושלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחבל יצא מהרכב עם מוט - ואז נוטרל ונהרג/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלכסנדר מרגלית, עד ראייה, סיפר לחדשות 2 על שהתרחש: "יצאתי לכיוון כיכר שמעון הצדיק, עמדתי ברמזור, ראיתי רכב חותך את הכביש ופוגע ברמזור, פוגע בבן אדם, נכנס למסלול הרכבת, פוגע בעוד שני בני אדם, פוגע ברוכב אופניים ושני כלי רכב ושם נעצר. רכב של משמר הגבול דהר אחריו למסלול של הרכבת, רצו לכיוון המחבל ופגעו בו. הבנתי מיד מה אני רואה, איך שהוא פגע ברמזור הבנתי שזה מפגע בפיגוע דריסה".

חיים וינגרטן מזק"א מסר לוואלה! חדשות: "לא ידענו מה קורה בצומת למעלה. כוחות החובשים התפצלו, חלק פנו למעלה וחלק למטה. בצומת שמעון הצדיק הוא דרס מספר הולכי רגל והמשיך בנסיעה מטורפת על פסי הרכבת הקלה. הכוח הגיב בירי מיידי וניטרל את המחבל. זו תחנה אחת לפני הפיגוע הקודם שהיה בעיר. הוא התחיל להשתולל שם עם מוט הברזל. כוחות הביטחון התעשתו בשניות וניטרלו אותו".

פצועים בפיגוע דריסה בירושלים - המחבל נורה למוות.
פצוע אחד אנוש, 3 פצועים קשה ו-3 בינוני בפיגוע

רק לפני שבועיים התרחש פיגוע דריסה נוסף בעיר. תינוקת כבת שלושה חודשים נהרגה, ושבעה נוספים נפצעו כשנהג פלסטיני פגע בנוסעים שהמתינו לרכבת הקלה, בסמוך למטה הארצי של המשטרה בבירה. נהג הרכב ניסה להימלט רגלית, נורה בגפיו על ידי שוטרי מחוז ירושלים ונפצע קשה. מדובר בעבד אל-רחמן שלומי, גבר תושב מזרח ירושלים בן 21, המזוהה עם תנועת חמאס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד פיגוע דריסה בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully