וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איים להרוג עיתונאי ונבחר מחדש לקונגרס: "כולנו משפחה"

מייקל גרים, המואשם ב-20 עבירות חמורות וששמו נקשר בפרשת הרב יאשיהו פינטו, הסגיר עצמו לרשויות רק לפני חצי שנה. אתמול הוא נבחר מחדש לבית הנבחרים: "ניסו לזרוק עליי הכל"

מייקל גרים – חבר קונגרס מטעם המחוז ה-11 של ניו יורק. 4 בנובמבר 2014. GettyImages
מייקל גרים, אתמול בניו יורק/GettyImages

חבר הקונגרס הרפובליקני מייקל גרים, המואשם בשלל עבירות חמורות וששמו נקשר לפרשת הרב יאשיהו פינטו, נבחר מחדש מטעם המחוז ה-11 של מדינת ניו יורק. "כולנו משפחה כאן", אמר בקלפי אמש.

גרים, לשעבר סוכן אף-בי-איי, הסגיר עצמו לרשויות לפני חצי שנה. הוא שמר על כסאו במערכת הבחירות שניהל מול המועמד הדמוקרטי, דומיניק רקיה. המאבק העיקש בין המועמדים התאפיין בחילופי האשמות מרים: גרים האשים את רקיה בהיותו "פיון שמאלני של ראש העיר ביל דה בלאזיו", ואילו רקיה טען כי גרים הוא עבריין שאסור שימשיך בכהונתו.

ועידת המפלגה הרפובליקנית התנערה מגרים אחרי שהוגש נגדו כתב אישום חמור של 20 סעיפים, ובהם עבירות מסים, הונאה והלנת שכר מעובדים במסעדה שהייתה בבעלותו. כמו כן, הוא איים להרוג עיתונאי שראיין אותו בוושינגטון. הדברים תועדו בשידור חי. בתשדירי הבחירות שלו, מנה רקיה את 20 העבירות.

עוד על חבר הקונגרס מייקל גרים
האם חבר הקונגרס קיבל מימון לא חוקי מחצר הרב פינטו?
תיעוד: מייקל גרים מאיים להשליך עיתונאי מהמרפסת
"הוא צרח כמו מטורף ונופף באקדח: 'אל תתעסקו עם ה-FBI'"

דומיניק רצ'יה – מתמודד לקונגרס במדינת ניו יורק. אוקטובר 2014. AP
המועמד הדמוקרטי, דומיניק רקיה/AP

גרים הצליח לבסוף לקבל את תמיכתו של ראש העיר ניו יורק לשעבר, רודי ג'וליאני. הוא נסמך על בסיס תמיכה רפובליקני חזק בסטטן איילנד, שתושביו שמרו לו טובה בשל התגייסותו הנמרצת למענם בתקופת הוריקן "סנדי", ויצאו לקלפי כדי לשמור על המושב הרפובליקני היחיד של מדינת ניו יורק בקונגרס.

עד הרגע האחרון, רקיה - המתגורר בברוקלין - ניסה לזכות בחסדיהם של התושבים החשדניים בסטטן איילנד. "אמי גרה כאן, שלוש אחיות חיות כאן. אבי בנה כאן בתים ושלוש בנותיי נולדו כאן", אמר. "אני יותר סטטן איילנד ממייקל גרים, שבכלל עבר לכאן מקווינס".

אחרי שזכה בבחירות אמש, אמר גרים בגאווה: "זרקו עליי את כל מה שאפשר, לדמיין. אבל הגענו לכאן הלילה כמנצחים".

בסרטון - ג'ון סטוארט מנסה להסביר את מערכת הבחירות בין גרים לרקיה. צפו:

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully