וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-300 אלף סטודנטים: שנת הלימודים האקדמית נפתחה

26.10.2014 / 15:58

אחרי קיץ לא פשוט פקדו היום הסטודנטים את המוסדות להשכלה גבוהה לרגל פתיחת הלימודים תשע"ה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הנרצחת העשירית - באותה משפחה: ביסאן אבו גאנם, בת 32 ואם לשבעה, נמצאה ירויה במכוניתה ברמלה אמש. צו איסור פרסום מוטל על פרטי החקירה, אך מותה של ביסאן מתווסף למותן או היעלמותן של עשר נשים נוספות ממשפחתה שמשכונת ג'ואריש בעיר. מרבית המקרים שפוענחו הוגדרו כרצח על כבוד המשפחה, והמשטרה מתקשה להתמודד עם התופעה שגובה את חייהן של הנשים. דודה של הנרצחת, עומאר אבו גאנם מעיד כי מדובר בתופעה שמתרחשת "מדי שנה" ומבקש מהחברה הערבית להוקיע את המעשים הללו. עו"ס סמאח סלאימה אגבאריה, מנהלת עמותת נע"ם - עמותה למען נשים ערביות מאשימה: "לא יכול להיות שכל כך הרבה פשעים קורים נגד נשים ערביות ואף אחד לא עושה משהו".

הנשיא ריבלין השתתף בטקס בכפר קאסם: בביקור היסטורי נכח היום נשיא המדינה, ראובן ריבלין, בטקס לציון הטבח שביצעו חיילי צה"ל בתושבי הכפר בשנת 1956. מארגני הטקס בחרו באופן מופגן שלא להניף את דגלי ישראל אלא דגלים שחורים. ריבלין פתח את דבריו בהבעת צער על המקרה וכינויו "הרג נפשע" ו"פרק חריג וקודר". לאחר מכן פנה הנשיא למנהיגי החברה הערבית והיהודית-ציונית בבקשה למגר את האלימות בין המגזרים, לפעול כנגד אפליית החברה הישראלית-ערבית וכן התייחס לחשיבות יחסים בין שני העמים, החולקים את אותה הארץ.

מי רכש את האחוזה של אלביס? בית הנופש של מלך הרוקנ'רול בפאלם ספרינגס, המשתרע על שטח של שני דונם וכולל ספא ובריכה, היה אמור לעלות למכירה פומבית, אך ברגע האחרון הבנק האחראי על המכירה הודיע על ביטולה בשל קנייתו של הנכס ב-3 מיליון דולר בלבד. זהותו של הקונה לא פורסמה ושאלות רבות מתעוררות סביב הרכישה המפתיעה.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully