וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארה בסניף KFC שבוע שלם בגלל פרידה מבן הזוג

"הייתי זקוקה למעט זמן לחשוב", הסבירה סינית בת 26, שנכנסה לסניף רשת המזון המהיר הפתוח 24 שעות, ונשארה שם במשך שבוע. "היא אמרה שהיא בסדר. עכשיו אנחנו מתגעגעים", סיפרו העובדים

סניף KFC בבייג'ינג. AP
"לא תכננתי להישאר שם כל כך הרבה זמן, פשוט רציתי כנפי עוף". סניף KFC בבייג'ינג/AP

לאחר שבן זוגה של טאן שן, תושבת העיר צ'נגדו בדרום-מערב סין בת 26, נפרד ממנה - היא העבירה שבוע שלם בסניף של רשת המזון המהיר KFC, הפתוח 24 שעות ביממה, והטביעה שם את יגונה בכנפי עוף מטוגנות. בשיחה עם אתר החדשות "יאהו!", הסבירה שן: "הייתי זקוקה למעט זמן לחשוב".

במהלך שבוע שלם היא לא יצאה מהסניף, ואף לקחה חופשת מחלה מעבודתה, בעודה מנסה להתאושש מהפרידה הקשה. "הרגשתי אומללה, והחלטתי לעצור ב-KFC ליד תחנת הרכבת", סיפרה, "לא תכננתי להישאר שם כל כך הרבה זמן, פשוט רציתי כנפי עוף".

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: כלבי תקיפה מזנקים על פורץ לבית הלבן
צפו: המסע המוזר של גור הדובים בבית המרקחת
כך משליכים זבל בתחנת החלל הבינלאומית

סניף KFC בבייג'ינג. AP
"אחרי כמה ימים התחלתי לחשוב שהיא נראית ממש מוכרת"/AP

"לא רציתי לחזור לדירה שלי, כי היא הייתה מלאה בדברים שהזכירו לי אותו, אז נשארתי", הבהירה. לעובדי הסניף לקח כמה ימים להבחין במתרחש. אחת העובדות, ג'יאנג לי לונג, בת 22, הסבירה: "אנחנו עובדים במשמרות, והמסעדה פתוחה 24 שעות ביממה, אז הרבה אנשים עוברים פה".

לדבריה, "בהתחלה לא ממש שמנו לב אליה, אבל אחרי כמה ימים התחלתי לחשוב שהיא נראית ממש מוכרת, ואז הבנתי ששירתנו אותה בימים האחרונים, ושהיא בעצם בכלל לא עזבה. כששאלנו אותה אם היא בסדר, היא אמרה שכן, ופשוט הייתה צריכה קצת זמן לחשוב, וביקשה עוד קופסה של כנפי עוף עם צ'יפס גדול".

לאחר שבוע, כלי התקשורת המקומיים הגיעו למקום והחלו לדווח על "הלקוחה המוזרה" – ואז הבינה שן שהגיע הזמן לעזוב. "החלטתי שהדבר הטוב ביותר לעשות יהיה לעזוב את העיר ולשוב להוריי", סיפרה, "גם נמאס לי מטעם העוף, אז כבר לא הייתה שום סיבה עבורי להישאר שם".

היא עלתה על הרכבת הראשונה לעיר שינגאדו, במזרח סין, ומצאה מנוחה בבית הוריה. אחת המלצריות סיכמה: "נראה לי שאנחנו די מתגעגעים אליה. זה בהחלט הפך את העבודה למעניינת הרבה יותר".

(עדכון ראשון: 22:43)

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully