וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: האם מסתירים מידע מנשים שעברו כריתת שד?

23.10.2014 / 15:24

אחרי שניצחו את סרטן השד נשים רבות מגלות שהן היו זכאיות לשחזור שד מיידי במהלך ניתוח הכריתה החלקית, אבל אף אחד לא טרח לספר להן. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מה עדיף - לימודי פחחות או תואר בכלכלה? השר סילבן שלום הטיח אתמול בראש הממשלה ?שהבן שלך יהיה פחח" במהלך ויכוח על בתי הספר המקצועיים בישראל. אמנם בישראל הרוב נוהרים ללימודים גבוהים, אבל בדיקה של וואלה! חדשות מגלה שהרבה יותר רווחי להיות בעל מקצוע. פחחי הרכב מספרים על עבודה מאתגרת שיש לה ביקוש רב במשק ושכר מתגמל. אייל כהן, בעל תואר בניהול וכלכלה שהצטרף לעבודה עם אביו הפחח, מעיד: "זה ענף טוב, ענף שיכול לפרנס משפחות, זה ענף עם הרבה סיפוק".

חמאס מגייס צעירים בירושלים: הפיגוע אמש, שגבה את חייה של התינוקת חיה זיסל, מתווסף לסדרה של אירועים אלימים שהתרחשו בחודשים האחרונים בעיר הבירה. אבי יששכרוף, פרשננו לענייני ערבים, על שיטות הגיוס של חמאס שמנצל את הייאוש של ערביי מזרח ירושלים ואת המתח ההולך וגובר בעיר.

איש השבוע: בסוף השבוע כולנו נעביר את השעון שעה אחת אחורה ונקבל עוד שעת שינה. צוות המהדורה מודה לשר הפנים גדעון סער על יותר מחודש של יום ארוך עם שעות אור איכותיות ועל שהתאים את השעון לעונות השנה, בניגוד לשעון התפילות של החרדים.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully