וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי בגבול מצרים לעבר כוח צה"ל: קצינה וחייל מקרקל נפצעו

22.10.2014 / 15:26

השניים, שנפצעו באורח בינוני וקשה, פונו לבית החולים סורוקה. חדר מצב נפתח במועצה האזורית רמת נגב. אנסאר בית אל-מקדס קיבל אחריות לירי. קצין בכיר: "צה"ל מעבה כוחות בנקודה". מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מי מריץ ספין על בחירות? הבוקר שב והבהיר ראש הממשלה שבחירות בעיתוי הנוכחי רעות לישראל וזאת על רקע הברית בין לבני לפיד וליברמן והעובדה שהכותרות על בחירות לא יורדות מסדר היום. בבית היהודי תוקפים: שלפיד ולבני לא יאיימו עלינו בבחירות. עמרי נחמיאס, כתבנו הפוליטי, על מפת הבריתות והאינטרסים של השותפות הקואליציוניות והסיכוי להקדמת הבחירות.

פרשת גואל רצון מגיעה לשלב הטיעונים לעונש: המדינה ביקשה היום לשלוח את גואל רצון שהורשע בחמש עשרה עבירות מין, לשנות מאסר ארוכות. סניגוריו ביקשו להתחשב בגילו וטענו שביצע את המעשים בהסכמה. מעיין, אחת מנשותיו לשעבר של רצון סירבה להעיד בנוכחותו של רצון: "לגואל יש יכולת כישוף ויכולת מאגית ואני לא מתכוונת לסכן את הקרקע שעליה אני עומדת".

בריג'יט ג'ונס משנה את פניה: אחרי סדרה של ניתוחים פלסטיים התייצבה אתמול השחקנית רנה זלווגר באירוע של "אל" למען נשים בהוליווד, והצלמים כמעט ופיספסו אותה משום שלא זיהו אותה... הכוכבת, שהתפרסמה על תפקידיה בסרטים "ג'רי מקגוויר" ו"יומנה של בריג'יט ג'ונס", הייתה ידועה במראה משובב, עיניים סגורות קמעה ולחיים עגולות, אך שינתה לגמרי את פניה. צפו בהדמיה שעשה גרפיקאי המהדורה על השינוי בפניה.

וולדורף אסטוריה - המלון המעוצב ביותר בעולם? המלון המשוחזר ליד ממילא בירושלים התברג לשלושת המועמדים המובילים בתחרות עיצוב בינלאומית. אחרי זכייתה של מסעדת "טופולופומפו" התל אביבית בפרס עיצוב יוקרתי, ישראל ממצבת את מעמדה בתעשיית העיצוב.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ירידה קלה בטמפרטורות, בעיקר בהרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully