וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה תגיע לפשרה בתיק נגד אנשי העבריין עמיר מולנר?

21.10.2014 / 20:52

לוואלה! חדשות נודע כי היום היה צריך להתחיל הליך גישור פלילי בין המדינה לנציגי אנשיו של העבריין הבכיר, אולם הוא נדחה בשבוע. מדובר בתיק שבו טיפל הפרקליט שרכבו פוצץ בנובמבר שעבר

עמיר מולנר באולם בית המשפט המחוזי בת"א - אוקטובר 2009. אורי לנץ
התיק ידע לא מעט דרמות. עמיר מולנר/אורי לנץ

האם המדינה תגיע לפשרה בתיק הרגיש נגד אנשיו של העבריין עמיר מולנר, שבו טיפל הפרקליט שרכבו פוצץ? בחודש נובמבר 2012 נהג אלכס קאהן, חברו של העבריין הבכיר, במכונית מסוג "פרארי", שבה ישב חבר נוסף של השניים, יואן אבוג'דיד, ברחוב דיזינגוף בתל אביב. כשעשה סיבוב פרסה לא חוקי, פגע במכונית אחרת וגרם לה נזק קל. כאשר ביקש הנהג להחליף פרטים, סירב קאהן לעשות זאת, והזמין למקום שלושה מחבריו אשר מזוהים עם ארגון הפשע של מולנר - גיא שחר, אייל לוי ואבי רחמים. החמישה הואשמו בכך שכאשר הבינו שעוברי אורח תיעדו את האירוע באמצעות מכשירי טלפון סלולריים, איימו עליהם ודרשו למחוק את התמונות המפלילות. העבירות המיוחסות להם הן קשירת קשר לביצוע פשע, תקיפה בנסיבות מחמירות, סחיטה באיומים, איומים ושיבוש מהלכי משפט.

לוואלה! חדשות נודע כי בדיון האחרון הציע שופט בית משפט השלום שמאי בקר לצדדים, כי יגשו לגישור פלילי בתיק המכונה "תיק הפרארי". פרקליטי הנאשמים וכן הפרקליטות קיבלו את ההצעה. ההליך אמור היה להתחיל אתמול, אולם הדיון נדחה בשבוע.

מדובר בתיק שידע לא מעט דרמות, כשהגדולה שבהן היא הפיצוץ שאירע במכוניתו של הפרקליט שטיפל בתיק, בחודש נובמבר שעבר ברחוב דפנה בתל אביב. הרכב חנה בסמוך לבית המשפט והיה ריק מאדם, ולכן לא היו נפגעים באירוע. דרמה נוספת בתיק הייתה הערתו של השופט בקר, כי "הקונספציה הראייתית של הפרקליטות בתיק קרסה הלכה למעשה". בצעד חריג ביקשה הפרקליטות מהשופט לפסול את עצמו בעקבות ההתבטאות, אך הוא לא נענה לבקשה. גם נשיא בית המשפט העליון, אשר גרוניס, דחה אותה. לא מפתיע כי גם הפעם, לחץ השופט בקר בצדדים לנסות להגיע להסכמה ביניהם.

עורך הדין אייל לביא, שמייצג את הנאשם אייל לוי, אמר בתגובה לאפשרות שתושג פשרה לבסוף בתיק: "בית המשפט טרם אמר את דברו ובשלב זה לא ראוי להתייחס להליכים עצמם".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully