וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל קולה: גמל השתולל ומחץ למוות את בעליו במקסיקו

הגמל העצבני החלה לתקוף, ככל הנראה משום שלא קיבל את המשקה התוסס שאותו הוא מקבל בכל יום מבעליו, ריצ'רד מילסקי. "הגמל בעט בו והיכה אותו, וכשהוא היה כמעט מת הוא התיישב עליו"

גמל. ShutterStock
"הגמל בעט בו והכה אותו למוות". גמל חד-דבשתי/ShutterStock

חוקרי חיות בר מנסים בימים אלה להבין מה גרם לגמל חד-דבשתי בשמורת טבע בדרום-מזרח מקסיקו להרוג את בעליו. ביום שני האחרון הגיע למקום, כפי שעשה פעמים רבות בעבר, ריצ'רד מילסקי, הבעלים של המקום המתגורר בשיקגו. זמן קצר לאחר מכן בעט בו הגמל בעת ששהה באזור מגודר, הפיל אותו לקרקע ומחץ אותו למוות. "המכות יחד עם המשקל של הגמל מעליו, הביאו לכך שהוא נחנק", אמר אחד המחלצים לרשת "סקיי ניוז".

עקב התקיפה הוציאו הרשויות במקסיקו צו תפיסה לגמל ולשאר חיות השמורה: 13 קופי עכביש, שישה צבאים, שני אמואים, שתי לאמות וחזיר בר.

עוד בוואלה! חדשות:
צפו: האסטרונאוט שתיעד את העולם (וישראל) מהחלל
פריצת דרך: זרוע ביונית השיבה למטופלים את חוש המישוש
התגלית המרתקת על אגם החולה

"הגמל בעט בו והיכה אותו, וכשהוא היה כמעט מת הוא התיישב עליו", אמרו כוחות ההגנה האזרחיים שהגיעו למקום. הכוחות ניסו לחלצו בעזרת חבל שנרתם מצדו האחד למשאית ומצדו השני לגמל, בכוונה להקים אותו ולגרור אותו בכוח מהמקום כדי לחלץ את מילסקי, שעוד היה מתחתיו כשהם הגיעו.

לדברי אחד העובדים במקום, החיה החלה לתקוף ככל הנראה משום שלא קיבלה את מנת המשקה התוסס היומית שלה. "גרסה אחת לאירועים היא שמר מילסקי בן ה-60, תמיד נתן לו קוקה קולה. ככל הנראה באותו יום הוא חרג מהרגלו ולא נתן לו את המשקה", אמר אחד העובדים.

שמורת הקופים פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה הספד: "ריצ'רד איבד את חייו בעודו דואג לאחת החיות שלשם שימורה הקדיש את 15 השנים האחרונות בחייו".

גורמים רשמיים מסרו כי לפארק לא היו ניירות המוכיחים את בעלותו החוקית על החיות.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully