וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת המפורסמת הוזמנה לתת עדות על התקיפה

14.10.2014 / 14:10

יומיים לאחר התקיפה שבה הייתה מעורבת לכאורה בבית קפה בדרום תל אביב, הוזמנה הזמרת לספר את גרסתה בתחנת המשטרה. בשלב זה היא לא צפויה להיחקר

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

בית הקפה שבו אירעה לכאורה התקיפה בה הייתה מעורבת הזמרת

המשטרה זימנה היום (שלישי) את הזמרת המפורסמת, החשודה כי הייתה מעורבת שלשום בתקיפתו של תושב תל אביב במסעדה בדרום העיר, למתן עדות פתוחה. היא התבקשה להתייצב בשעות הצהריים בפני חוקרי תחנת שרת בתל אביב ולמסור את גרסתה לאירוע. לדברי גורם במשטרת תל אביב, בשלב זה היא לא צפויה להיחקר תחת אזהרה.

בית הקפה בו עפ"י החשד היתה מעורבת הזמרת המפורסמת בתגובה. ניב אהרונסון
המקום שבו אירעה לכאורה התקיפה שלשום, בדרום תל אביב/ניב אהרונסון

התקיפה לכאורה אירעה במסעדה ברחוב הגדוד העברי בתל אביב. לטענת האיש, הוא הותקף במהלך ויכוח עם כמה סועדים שישבו סביב השולחן שבו ישבה הזמרת. לדבריו, הוא נפצע אך סירב להתפנות באמבולנס שהגיע למקום, ואף סירב להגיש תלונה במשטרה. לאחר שטופל במקום על ידי חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום, הוא עזב את המקום. מאוחר יותר הגיע לחדר המיון בבית החולים איכילוב בתל אביב, כשהוא עם שבר בידו.

בשלב זה, הסכים המתלונן למסור עדות בפני משטרת מרחב יפתח ובה גולל את ההתרחשות. לטענתו, הוא זיהה רק את הזמרת מבין הסועדים לצד התוקפים. עוד אמר כי מיד לאחר התקיפה פנתה אליו הזמרת והציעה לו "דמי שתיקה" על מנת שלא יפנה למשטרה.

הזמרת המפורסמת אמרה אתמול לוואלה! תרבות: "לא הייתי מעורבת בשום קטטה. הייתי בבית קפה אלבי, באמת היה שם בחור שהתפרע, וזה לא קשור אליי בכלל. אנשים טיפלו בו, ואפילו באו שוטרים. זה לא קשור אליי בכלל, בכלל, בכלל, בכלל. הייתי כאחד האדם לרגע קט, והלכתי". בתגובה לטענת האיש כי הציעה לכאורה דמי שתיקה אמרה "לא היו דברים מעולם. לא היה. שקר וכזב". ובתשובה לשאלה אם מישהו אחר שקשור אליה היה מעורב בקטטה אמרה הזמרת הידועה: "מה פתאום? באתי לבד!"

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully