וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצה חוט באונס בת ה-15 ברחובות: "נגיע לחשוד"

12.10.2014 / 0:17

שוטרי מרחב השפלה פועלים לאתר את החשוד שעצר את הנערה בעת שרכבה על אופניה, הוביל אותה למקום מסתור ושם אנס אותה. כעת הם מאמינים כי בידיהם קצה חוט של ממש: "בקרוב נניח ידינו עליו"

אילוסטרציה. ShutterStock
החשוד עצר את אופני הנערה והוביל אותה למקום מסתור, שם אנס אותה/ShutterStock

התפתחות בחקירת האונס של הנערה בת ה-15 ברחובות: חוקרים ממרחב השפלה איתרו אתמול (שבת) קצה חוט שעשוי להוביל לחשוד במעשה. "מדובר באירוע חמור מאוד ואנו משקיעים בפיענוחו מאמצים רבים", אמר גורם במשטרת מרחב השפלה. לדבריו, "אפשר לומר באופטימיות שנגיע אל החשוד. יש לנו קצה חוט טוב ואני מאמין שבתוך פרק זמן לא ארוך אנחנו נניח את ידינו עליו", הוסיף.

מיד לאחר שהותקפה, הגיעה הנערה לביתה וסיפרה לבני משפחתה את מה שאירע לה בעת שרכבה על האופניים במסגרת פעילות ספורטיבית, בבוקר יום חמישי. "לאחר האירוע ביצענו שורה של פעולות והצלחנו לאסוף ממצאים שונים. בזכות הפעילות הזו נמצא בידינו קצה החוט", אמר גורם במשטרה. מחר בבוקר יקיים מפקד מרחב השפלה במשטרה, תת ניצב יהודה עטר, ישיבת הערכת מצב עם צוות החקירה. באשר להתקדמות החקירה, אמר הגורם במשטרה מרחב השפלה: "נשקיע את כל המאמצים כדי להגיע אל התוקף".

מחקירת המקרה עולה כי החשוד עצר את האופניים שעליהם רכבה הנערה, והוביל אותה באלימות למקום מסתור לצד שביל בשטח פתוח ברחוב סירקין ברחובות, שם על פי החשד אנס אותה באכזריות. מיד לאחר מכן, נמלט החשוד מהמקום. בשלב זה, הזעיקה הנערה את המשטרה, והמאמצים לאתרו נמשכים כל העת.

(עדכון ראשון 22:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully