וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה גבר: אצנית נפסלה מתחרות מול נשים כי גופה מייצר הורמון גברי

7.10.2014 / 15:01

דוטי צ'אנד, אלופת ריצה הודית, נלחמת להתחרות מול נשים למרות שגופה מייצר כמויות חריגות של טסטוסטרון: "זו זכותי, אני אישה". מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

לא על המילקי לבדו: בזמן שבישראל מתחוללת סערה סביב פער במחירים של מוצרי מכולת בארץ ובגרמניה, הישראלים בברלין מבקשים להבהיר - לא היגרנו לארץ זרה בגלל המחירים במכולת, מדובר בנושאים מהותיים יותר. השוואת מחירים בתחומים בסיסיים, כמו חינוך, שכר דירה ותחבורה ציבורית, בין תל אביב לערי מטרופולין אחרות, מראה שהמילקי הוא הקטן בבעיותינו ויוקר המחיה בארץ גבוה יותר כמעט מכל מקום אחר.

נעדרים בפרו: קיים חשש לחייהם של שני ישראלים הנעדרים בעקבות תאונת רפטינג בנהר אפורימק בדרום המדינה. ממשרד החוץ נמסר שהם מכירים את המקרה ומטפלים בו מהארץ ומול הרשויות המקומיות.

אשת השבוע: מדי שנה הכרזת הזוכים בפרסי הנובל שמה זרקור על חוקרים מבריקים מאותו השטאנץ - גברים מעונבים ומאופקים בגיל העמידה. מיי-בריט מוזר, הזוכה הנורבגית הטרייה שחולקת את הפרס עם שני גברים נוספים, אחד מהם בן זוגה, שוברת את המוסכמות ומציגה את הצד הנשי והמשוחרר של חקר המוח.

התחזית: מחר, ערב החג, התחממות קלה נוספת, בערב ייתכן גשם קל בעיקר בדרום הארץ. בחמישי - ירידה ניכרת של הטמפרטורות ויעשה מעונן.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully