וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נפגע קשה ושניים קל בעקבות שריפה ברמת גן

29.9.2014 / 3:00

בן 21 נפגע משאיפת עשן בשריפה שפרצה במרתף של בניין מגורים ברחוב ז'בוטינסקי בעיר, והובהל לבית החולים איכילוב. הנפגעים הנוספים לא נזקקו לפינוי. נסיבות המקרה נחקרות

כוחות הכיבוי בשריפה בכרמל, 8 מרץ 2013. שלומי גבאי
טרם התבררו הסיבות שהובילו לפרוץ השריפה/שלומי גבאי

צעיר בן 21 נפגע הלילה (שני) באורח קשה ושניים נוספים נפגעו באורח קל משאיפת עשן בעקבות שריפה שפרצה במרתף של בניין מגורים ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לנפגעים טיפול רפואי, ופינו את הצעיר אשר נפגע קשה לבית החולים איכילוב בתל אביב. הנפגעים הנוספים לא נזקקו לפינוי.

נסיבות המקרה נבדקות, וטרם התברר המקור לשריפה, שפרצה סמוך לשעה 1:30. צוותי משטרה, כיבוי אש ומד"א הוזעקו לזירה, להמשך טיפול בשריפה ולחקירת האירוע.

אתמול פרצה שריפה בבניין דירות בן ארבע קומות בבאר שבע. לוחמי אש מהתחנה העירונית שהוזעקו למקום חילצו כעשרה לכודים, בהם שלושה ילדים ושני תינוקות. איש לא נזקק לטיפול רפואי.

יומיים קודם לכן, שלושה צוותי כיבוי הוזעקו לטפל בשריפה שפרצה במהלך הלילה שבין שישי לשבת במחסן גז, מתחת למבנה מגורים ברחוב הראשונים בחדרה. המשטרה פינתה את המקום והושגה שליטה על האש. לא היו נפגעים באירוע. כמו כן, נפתחה חקירה לבירור נסיבות הדליקה ונושא רישוי הגז במקום.

עוד בוואלה! חדשות:
באחד הימים העמוסים בשנה: כ-20 טיסות עוכבו בנתב"ג
הרעלת מזון במלון בטבריה: "הביאו מהבית בשר שנרקב"
המבחן של המפכ"ל: להציל את ספינת המשטרה הטובעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully