וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מדברים על סופ"ש ארוך בישראל: מה הסיכוי שזה יקרה?

28.9.2014 / 13:58

החופש הארוך בראש השנה הזכיר את ההצעות להארכת סוף השבוע שעלו בשנים האחרונות בידי שרים ונבחרי ציבור. כותרות פופוליסטיות או מהלך בר-ביצוע? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

בשורה חברתית או זריית חול? שר האוצר הציג בשעות הצהריים במסיבת עיתונאים בירושלים את עיקרי התקציב לשנת הכספים 2015. לפיד הדגיש את הגידול בתקציבי הרווחה, הבריאות והחינוך, כולם משרדים ששייכים ל"יש עתיד", אך הוא לא סיפר איזה משרדים לא יגדלו ועל חשבון אילו משרדים יהיו התוספות.

מחר - נאום ראש הממשלה באו"ם: בשעות הבוקר המריא מטוסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לעצרת המתקיימת בימים אלה במטה האו"ם בניו יורק. אחרי "נאום ההסתה של אבו מאזן ונאום ההונאה של נשיא איראן", ינאם נתניהו בשעות הערב מחר (ב') וינסה לגייס את תמיכת העולם. נתניהו ינצל את ההזדמנות גם לפגישות עם נשיא ארה"ב, ברק אובמה, ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, ומזכ"ל האו"ם, באן קי-מון.

בירה לדרדסים? אחרי בירה ירוקה ובירה ורודה חברת "אבשירי" היפנית החלה לשווק בירה חדשה בבריטניה - הפעם בצבע כחול. על אף צבעה המפתיע, הבירה לא מכילה כלל צבעי מאכל והיא מבוססת על מי קרחונים שנמסו בתוספת בטטה סינית, ומקבלת את צבעה מאצות ופרחים מקומיים. בקרוב אצלנו?

התחזית: הלילה סיכוי לגשם מקומי בצפון ובמישור החוף. מחר טמפרטורות נמוכות מהרגיל בעונה בעיקר בהרים עד שעות הצהריים ייתכן גשם מקומי קל.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully