וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי נהרג שבוע לפני הטריאתלון: "רוכב זהיר מאוד"

28.9.2014 / 0:28

בני משפחתו וחבריו של חגי רודריג, רוכב האופניים שנהרג מפגיעת מכונית בכביש 4, התקשו לעכל את הבשורה על מותו. אמו: "אין דאגה לרוכבי האופניים, למה המדינה שולחת אותם לכביש?"

חגי רודריג, רוכב אופניים שנהרג בתאונת דרכים בצומת פרדסיה, 27 בספטמבר 2014. באדיבות המשפחה
"תמיד רכב בקבוצה". חגי רודריג/באדיבות המשפחה

עשרות חברים ובני משפחה הגיעו אמש (שבת) לביתו ברעננה של חגי רודריג, רוכב האופניים שנהרג אתמול בבוקר מפגיעת מכונית פרטית בצומת פרדסיה שבכביש 4. למקום הגיעו גם רוכבי אופניים רבים מאזור רעננה שהכירו את רודריג וביקשו לנחם את המשפחה האבלה. רודריג, בן 34 במותו, הותיר אחריו זוג הורים, שתי אחיות ואח, אישה בהיריון וילדה בת ארבע.

עוד בוואלה! חדשות:
ארוחת הערב הנדירה של לבני ובכירי העולם הערבי
אל-קאעדה נגד דאעש: "הצילו את ספינת הג'יהאד"
"מח"ט גולני הודיע לי שנפצע - ונעלם מהקשר"

עדנה רודריג, אמו של חגי, סיפרה כי בנה היה בחור שאפתן במיוחד. "חגי הוא הבן הצעיר שלנו שפיתח קריירה מאד מצליחה בתחום העסקי", תיארה רודריג, לשעבר סגנית ראש עיריית נצרת עילית. "הוא היה עוזר מנכ"ל בחברה בעל תואר שני במנהל עסקים. השאיפה שלו הייתה להיות מנכ"ל חברה. לאורך כל הקריירה, הוא הצליח בכל דבר שנגע בו. הוא אהב את כולם וכולם אהבו אותו".

"נהג בלתי זהיר הרג את החיים שלו ושל כולנו"

היא סיפרה כי בנה היה חלק מקבוצת רוכבי האופניים של קנטרי רעננה. "הוא התאמן לטריאתלון שייערך בשבוע הבא בשדות ים", הוסיפה. "הוא היה יוצא לרכוב בכל שבת והיה מאוד זהיר. הוא תמיד רכב בקבוצה ונקט את כל אמצעי הזהירות. הוא היה מאוד שקול, מתוכנן ונהג באופן זהיר. נהג בלתי זהיר הרג את החיים שלו ושל כולנו".

רודריג מתחה ביקורת על חוסר הדאגה מצד המדינה לרוכבי האופניים. "אנחנו יודעים שהנהג הוא חייל, נהג צעיר. לא דיברנו עדיין עם המשטרה כי זה גם לא יחזיר לנו אותו", אמרה. "זה פשע מה שקורה - אין אכיפה ודאגה לרוכבי האופניים. מעודדים את הספורט הזה, אבל לא דואגים לזהירות של הספורט. למה שולחים אותם לכביש?!", תהתה והוסיפה: "זה לא בידיהם של הרוכבים לשמור על הזהירות, זה בידי הממשלה לעשות תקנון שיגן על רוכבי האופניים. כולם יודעים שבשבת יוצאים לרכוב. איך לא נוקטים מדיניות שתגן על רוכבי אופניים? מה הוא כבר עשה? יצא לעשות ספורט ובשנייה נקטפו חייו".

לדברי האם, הנהג הפוגע "סטה מהכביש. הייתה נהגת שראתה את זה. חגי היה אחרון, המאסף בקבוצה, והנהג לקח את חייו. אני לא יודעת מה הוא עשה, דיבר בטלפון או סימס".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חגי רודריג, רוכב אופניים שנהרג בתאונת דרכים בצומת פרדסיה, 27 בספטמבר 2014. באדיבות המשפחה
"ידע למצוא את הזמן כדי לעשות פעילות ספורטיבית". רודריג/באדיבות המשפחה

רועי, חבר ילדות של רודריג, סיפר: "הוא עבד מסביב לשעון וידע למצוא את הזמן כדי לעשות פעילות ספורטיבית. אנחנו חבורה של 12 איש. בכל המלחמות כולנו היינו קרביים וכולנו חזרנו שלמים מכל המלחמות. בסוף בגלל טעות אחת של בוקר עם אופניים, הבן-אדם הלך".

גם ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, הגיע לתמוך במשפחה. "הלב נשבר ממוות שניתן היה למנוע של בחור צעיר, שהשאיר אחריו אלמנה בהריון ויתומה בת ארבע", אמר. "מדינת ישראל מוכרחה למצוא פתרון דחוף לרוכבי האופניים. אני שב וקורא לאמץ את הצעת החוק שהגשתי כחבר כנסת בשנת 2011 המציעה לסגור נתיבים מיוחדים דלילי מכוניות למען רוכבי אופניים בסופי שבוע. מדובר בהצעת חוק שיכולה להציל את חייהם של רוכבי אופניים רבים".

לפניות לכתבת: danayark@walla.co.il

(עדכון ראשון: 27.9.14, 20:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully