וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגעי הפחד: אישה נאבקת בגנב המכונית שלה

כשדבורה סמית' ממנצ'סטר יצאה ממכוניתה רק לכמה שניות כדי לפתוח את שער החנייה, הגנב ניצל את הרגע וזינק לתוכו. סמית' לא ויתרה ונאבקה: "זאת המכונית שלי, אתה לא תיקח אותה"

יח"צ - חד פעמי

כשדבורה סמית', בת 52, ממנצ'סטר הגיעה בבוקר לעבודתה היא לא תיארה לעצמה שזמן קצר לאחר מכן תמצא את עצמה במצב כה מפחיד. הדרמה קרתה באחד מימי השבוע האחרון, כשסמית', מנכ"לית חברת "Greencare UK Ltd" יצאה ממכוניתה לכמה שניות כדי לפתוח את מחסום החנייה בבניין החברה.

באותו רגע קפץ אל תוך כלי הרכב גנב, התיישב במושב הנהג וניסה לברוח מהמקום. סמית' מיהרה לחזור אליו לפני שהגנב יספיק להימלט, פתחה את דלת הנהג והחלה להיאבק בו. הגנב מצדו נלחם בחזרה וניסה לסגור את הדלת בחזרה אך הבריטית האמיצה לא ויתרה, גם כאשר התחיל בנסיעה. המאבק יוצא הדופן שנמשך לפחות 30 שניות תועד במצלמות אבטחה ובו נראית סמית' נאבקת עד שהגנב חוזר למחסום החנייה, יוצא מהמכונית ובורח מהמקום.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
איפה אפי? הולך מכות עם אוהדי כדורגל
ניסה להבריח 51 צבי ים מארה"ב לקנדה - במכנסיו
צפו: מיטב הפדיחות של השיכורים באוקטוברפסט

בתה של סמית', ג'ייד, סיפרה למקומון "מנצ'סטר איבנינג ניוז" כי אמה הגיעה לעבודה רק לכמה שעות, למרות שבהמשך היום תכננה לטוס לחופשה. "היו לה דרכון ו-700 יורו ברכב, כך שאין סיכוי שהיא הייתה נותנת למישהו לקחת את המכונית שלה", אמרה. "היא פשוט יצאה לרגע כדי לפתוח את המנעול כשהאיש קפץ פנימה, ואני בטוחה שאם היא לא הייתה אוחזת בהגה היא הייתה נדרסת".

דבורה סמית' עם בנותיה לואיז וג'ייד. פייסבוק, צילום מסך
"אף אחד ברחוב לא בא לעזרתה". דבורה סמית' עם שתי בנותיה, ג'ייד ולואיז/צילום מסך, פייסבוק

לדברי ג'ייד, אמה כבר יצאה לחופשה, אך עדיין אינה יכולה להירגע מהחוויה שעברה כמה שעות לפני כן. "היו אנשים נוספים ברחוב שחלפו שם, אבל אף אחד לא בא לעזרתה", הוסיפה. "זה ממש גרם לי לכעוס".

לואיז, בתה השנייה של סמית' שגם עובדת אתה באותה חברה, סיפרה שאמה נותרה חבולה ומזועזעת לאחר המאבק. "אני לא יודעת אם הגנב צפה והמתין בכניסה לחניון או שעבר שם במקרה, אך הוא ניצל את הרגע שבו היא יצאה. היא סיפרה אחר כך שהיא צעקה עליו 'זאת המכונית שלי, אתה לא תיקח אותה'", אמרה.

לאחר ניסיון הגניבה פרסמה לואיז פוסט בעמוד הפייסבוק שלה, יחד עם סרטון מצלמות האבטחה. "בבקשה אם מישהו מזהה את האיש הזה, אנחנו חייבים למצוא אותו", כתבה. "החלאה הזה ניסה לגנוב את המכונית של אמא שלי". "זה היה יכול להיגמר בצורה גרועה יותר", סיכמה לואיז. "אני באמת מקווה שהמשטרה תתפוס אותו, וכשזה יקרה - נפתח בקבוקי שמפניה בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully