וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור היה האור בבית

3.10.2014 / 8:00

האח אביחי כותב על דור דרעי

דור נולד ב-7 באוקטובר 1995 בירושלים, הקטן מבין ארבעה בנים. מילדות ניתן היה להבחין שדור ילד מיוחד. ילד שנתינה, מסירות, ודאגה לאחר תמיד עמדו בראש סדר העדיפויות שלו. במהלך חייו הקצרים תכונות אלו בלטו אצלו במיוחד.

דור כל כך רצה להגיע ליחידה מובחרת ולכן לקח חלק בהכנה לגיוס ב"אחריי". המדריכים מספרים על נער חזק מבחינה מנטלית ופיזית בצורה יוצאת דופן. נער שתמיד עזר והוביל את כל הסובבים אותו, דחף ודרבן את חבריו למצוינות. בגלל הרצון העז להשתלב ביחידה מובחרת החליט ביחד עם עוד חבר לקחת מאמן אישי. הוא היה חוזר חבול ופצוע בכל הגפיים, אבל עם חיוך ענק על הפנים. זה מה שאהב לעשות, להשיג את היעדים שהציב לעצמו. כל פעם שהיה חוזר מאימון היה מספר על שיפור התוצאה הקודמת שלו ועל הצבת זמן היעד הבא.

בשבעה הגיעו מאות חברים ולכל אחד היה סיפור אחר, אבל לכולם היה מכנה משותף אחד, הנתינה. דור תמיד דאג לכל הסובבים אותו, ורק לאחר מכן לעצמו. בנוסף החברים לנשק מספרים על חייל מצטיין, שהיה מסיים את בוחן המסלול ומיד חוזר אחורה כדי לעזור לאלו שמאחור, שאף הגיע למקום השני בבוחן מסלול מאז שחטיבת "כפיר" הוקמה. בשמונה חודשים קיבל דור שתי תעודות הצטיינות בתחום הכושר הקרבי.

דור היה האור בבית, המקור לשמחה ולגאווה עבורנו, ותמיד יישאר כך, צעיר, יפה, נחוש ונמרץ!

דור הוא הגיבור של כולנו!

סמל דור דרעי, חייל בקורס מפקדי כיתות, בן 18 מירושלים. נהרג ב-28 ביולי במהלך חילופי אש באירוע חדירת מחבלים דרך מנהרה ליד קיבוץ נחל עוז


משפחות חללי צוק איתן כותבות. פרויקט מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully