וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקסים כל אדם שהיה בסביבתו

3.10.2014 / 8:00

האב דודו ואחות נועה כותבים על איתן ברק

איתן ברק נולד בתל אביב, ב-30 במרץ 1994, בן למשפחת חוג'ה הירושלמית הוותיקה, והוא גדל כל חייו בהרצליה. כבר כילד, איתן גילה את התכונות הספורטיביות שבו, ושיחק כדורסל בבני הרצליה, קפץ לגובה, ובכלל, היה ספורטאי מצטיין בעל מבנה גוף אתלטי ומרשים. איתן למד במגמת ספורט ימי בתיכון חדש הרצליה, ומאז הוא והים היו מחוברים אחד אל השני בצורה בלתי נפרדת, עד כדי כך שחבריו מביאים לעיריית הרצליה את בקשתם לקרוא לחוף הגלישה של הרצליה (החוף הדרומי) - "חוף איתן", לאות הוקרה ולזכרו.

עם גיוסו לצה"ל, התגייס איתן לנח"ל. הוא לא היסס לרגע והלך בעקבות אביו ואחיו ששירתו בצנחנים ובנח"ל. במהלך שירותו, איתן אסף חברים מכל החילות, שהיו אתו בקורסי המ"כים, והתיידד ידידות עמוקה עם כל מי שהכיר אותו. התכונה החזקה של איתן הייתה חוש הומור, ולקיחת החיים בקלות ובאופטימיות, ועם מגע הקסם הזה, פשוט הקסים כל אדם שהיה בסביבתו. ולזה תוסיפו את צליל הגיטרה שלא פסק, ותקבלו אדם שכל הזמן רוצים להיות בחברתו, כי הוא נעים, חם וכייפי.

החברים שלו מספרים שעם סיום משימות קרביות, בשלוש לפנות בוקר, איתן היה מוציא את הגיטרה, מתחיל לנגן והחבר'ה - במקום לישון את המעט שעות שנשארו להם - ישבו סביבו ופשוט נהנו מהמוזיקה.

איתן השאיר בהרצליה משפחה אוהבת שקשה לה שהוא לא אתה יותר, והשאיר המוני חברים, שכולם מחוברים אליו עדיין עמוק בליבם, ושכל אחד מהם מעיד על איתן, שהוא השפיע עליהם ברמות העמוקות ביותר.

עוצמתו של איתן הגיעה מהמשפחה האוהבת והמגובשת שהייתה תמיד מאחוריו ואתו: ההורים דודו ומישל, והאחים שלו, שקד ונועה. איתן שאב את החלק המוזיקלי מאבא דודו ומנועה אחותו, שמנגנים ביחד בהרכב משותף, דודו מנגן ושר, ונועה שרה גם היא כסולנית.

איתן, אוהבים אותך לעד ומתגעגעים תמיד.

סמל-ראשון איתן ברק, לוחם נח"ל, בן 20 מהרצליה. נהרג ב-18 ביולי בבית חאנון


משפחות חללי צוק איתן כותבות. פרויקט מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully