וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפריר היה חיוך אחד גדול

3.10.2014 / 8:00

הרעיה סיוון כותבת על צפריר בר-אור

כל אדם שהכיר את צפריר יוכל לספר על הקסם שלו, מהמקום שלו. צפריר היה חיוך אחד גדול, כאשר היית מביט בעיניו הטובות יכולת להבין מיד שמדובר בנפש מדהימה ומיוחדת.

צפריר היה איש מלא חיים, שטותניק ואוהב אדם, רגיש, חברותי ומלא בנתינה. החיים עם צפריר היו מלאים בצחוק ובחוויות מופלאות, ועם זאת עם חברות ואהבה, נתינה ויחס מיוחד במינו, בין אם למשפחתו שאהב כל כך ובין אם לחייליו ולעמיתיו לנשק.

צפריר הוא אב מדהים ואוהב לבתו, היה מכור אליה, לחיוכיה, לכל הברה שיצאה מפיה והתמוגג על כל חיוך, תמונה ומבט שלה. הוא כל כך ציפה לבנו שעתיד להיוולד, יחד חלמנו על בית מלא בילדים, משפחתיות ואושר. צפריר היה תמיד מרכז העניינים במפגשים המשפחתיים - מפעיל את הילדים, מארגן, מבדר ומשרה אווירה שהופכת כל מפגש לאושר צרוף. היה בן, אח ודוד אוהב ואהוב כל כך. בינינו הייתה אהבה גדולה, חברות עמוקה, הערכה הדדית, נתינה אינסופית והוקרה אמתית של כל רגע וחוויה משותפת. האושר והרגעים יחד לעולם לא היו מובנים מאליהם. חבריו מעידים כי היה להם תמיד למקור של צחוק ושמחה, עזרה וקבלה בכל שהזדקקו, חבר במלוא מובן המילה. איש של מעשים ושל הקשבה, אור וחיוך תמידי וקסום.

היופי בצפריר, שאת המקצועיות והחדות שלו כקצין, מפקד ולוחם ראו בשטח מפקדיו וחייליו, אך צניעותו העצומה לעולם לא אפשרה לו לדבר בזכות עצמו, על מעשיו והישגיו. התפקידים שמילא והאופן בו מילא אותם מעידים על יכולותיו יוצאות הדופן כמפקד ולוחם. הוא הצטיין יותר מפעם במהלך דרכו הצבאית והיה בולט ביכולותיו ובצניעותו באותה הנשימה. הוא הצליח לגעת בנפשו של כל מי שפגש בו בחייו.

צפריר הוביל את היחידה להישגים, בדרכו בלטה האמונה שלו באנשים, ביכולותיהם ובתפקידו לתת להם כלים למלא את המוטל עליהם. היה קשוב לפקודיו והיה להם לעזר ולמכוון. דרכו הצבאית הייתה צפויה להיות ארוכה ומרשימה, נפילתו בקרב הינה מכה קשה לאוהביו ולמדינה. צפריר היה אדם שאינו מתפשר וקצין שלא הכיר בינוניות מהי, אלא בחר לתת את המרב ולהגיע הכי גבוה שאפשר. רוח זו הייתה דרכו שאותה ביקש להעביר לפקודיו.

ענווה, אהבת הארץ, חברות ונתינה עם חיוך רחב והמון אהבה היו בקצין במופלא הזה, באיש המשפחה האוהב, החבר והאדם המיוחד שהיה, אין כמוהו יותר בעולם.

רב-סרן צפריר בר-אור, סגן מפקד גדוד הסיור בחטיבת גולני, בן 32 מחולון. נהרג ב-20 ביולי בשג'אעיה


משפחות חללי צוק איתן כותבות. פרויקט מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully