וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים ולא מאמינים

3.10.2014 / 8:00

בני המשפחה אלירן, סהר יוסף, אורה ומשה כותבים על ברק רפאל דגורקר

ברק רפאל דגורקר ז"ל הי"ד נולד בגן יבנה ב-18 באוקטובר 1986, בן בכור להוריו ונכד ראשון לשתי המשפחות. אח לסהר יוסף ולאלירן.

למד בבית הספר היסודי על שם בן גוריון ובתיכון על שם יצחק רבין בגן יבנה. בשנת 2005, התגייס לחיל ההנדסה הקרבית לגדוד 601, ושירת במשך שלוש שנים בשלל תפקידי פיקוד. לאחר טיול של חצי שנה בדרום אמריקה החל ללמוד ב"מרכז האקדמי למשפט ולעסקים" ברמת גן וסיים את לימודיו בהצטיינות. התחיל לעבוד בטרום התמחות, ולאחריה עבד כמתמחה במשרד עורכי הדין "מרקמן את טומשין".

ברק רפאל היה איש שכולו עשייה, חסד, חייכן ומקרב את הבריות, אהב לעזור לזולת, אהב לתור בארץ ולשרת את המדינה. המוטו שליווה אותו במהלך חייו: לקבל כל אדם כמו שהוא. כמו שכתוב במסכת אבות: "רבי מאיר אומר אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו". אהב לעזור לאנשים ערירים ובנוסף אהב לחנך ילדים ונוער. השתתף בחוג ידידים של מפעל הפיס כחונך רכז ופרויקטור המתרים לתוכנית זו. עבד בפר"ח כחונך ולאחר מכן חנך בבית ספר "מכבים" בגן יבנה את תלמידי כיתות ה'. התחיל במסגרת לימודיו לגבש הצעת חוק בנושא "אחריות תאגידית חברתית" עם ח"כ איתן כבל. הצוואה שהשאיר – לשמור על ארץ ישראל נקייה, לטייל, לחנך לאחדות ואהבת חינם, ולקבל כל אחד כפי שהוא בלי הגבלות וטענות ולהתחשב באחר.

אוהבים ולא מאמינים,

אבא, אמא והאחים

רב-סמל (במיל') ברק רפאל דגורקר, בן 27 מגן יבנה. נפצע ב-26 ליולי מפגיעת פצצת מרגמה במועצה האזורית שדות נגב ומת מפצעיו בבית החולים סורוקה בבאר שבע


משפחות חללי צוק איתן כותבות. פרויקט מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully