וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 35 אנס את שתי בנותיה של חברתו לחיים

שלומי גבאי

19.9.2014 / 16:37

בית משפט השלום בחדרה האריך ב-5 ימים את מעצרו של תושב אור עקיבא, החשוד שאנס וביצע מעשי סדום תוך כדי איומים בבנות, כיום בנות 21 ו-15, במשך שנים. החשוד מכחיש את המיוחס לו

אילוסטרציה. ShutterStock
הבנות הגישו תלונה בתחנת משטרת חדרה נגד החשוד ביום רביעי/ShutterStock

בית משפט השלום בחדרה האריך היום (שישי) בחמישה ימים את מעצרו של תושב אור עקיבא, בן 35, שנעצר אמש בחשד לאונס וביצוע מעשים מגונים באיומים בשתי בנותיה של חברתו לחיים, שהתגורר עמם בבית. על פי החשד, הוא ביצע את המעשים במשך תקופה של שנים בבנות, כיום בנות 15 ו-21. החשוד מכחיש את המיוחס לו.

ביום רביעי הגיעו השתיים לתחנת משטרת חדרה, שהיו קטינות בזמן ביצוע המעשים, והגישו תלונה נגד החשוד, בעל עבר פלילי בתחומים אחרים, על כך שאנס אותן, ביצע בהן מעשי סדום, מעשים מגונים והכול תוך כדי איומים והפחדות. הבת הבכורה סיפרה כי בן זוגה של אמה ביצע בה לכאורה את המעשים הללו במשך עשר השנים האחרונות והבת הצעירה מסרה כי המעשים בוצעו בה במשך חמש שנים, מגיל 8 ועד גיל 13.

החשוד שנעצר אתמול, ענה לשאלות החוקרים והכחיש את המיוחס לו. הוא טען ש"זאת עלילה ואיני מבין מדוע זה קורה". פרקליטו של החשוד, מוחמד מסרוואה מהסנגוריה הציבורית, אמר: "מרשי מכחיש את המיוחס לו וטוען לחפותו המלאה".

ממלא מקום מפקד משטרת חדרה, רב-פקד גיל אלחדד, סיפר כי "בעקבות תלונה שהוגשה בתחנה נפתחה חקירה ואחריה נעצר חשוד. החקירה בראשיתה ויש עוד פעולות רבות לבצע".

עוד ידיעות בנושא משפט ופלילים
בזכות מדובב: שניים הואשמו ברצח בטיילת בבת ים
שני מאסרי עולם נגזרו על אם שרצחה את בנותיה
חשד לרצח: גבר כבן 40 נדקר למוות בנס ציונה

לפניות לכתב שלומי גבאי: shlomimyg@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully