וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי ההרוג בגלילות: "איבד את חייו בגלל גנב שפל"

משפחתו של גדי בן גד דורשים מהמשטרה פרטים מלאים על התאונה שבה גנב כלי רכב פלסטיני נסע נגד כיוון התנועה והרג את יקירם. "אנחנו לא יכולים להישאר עם השאלות בלבד"

שני הרוגים במרדף משטרתי בצומת גלילות  16 בספטמבר 2014. ניב אהרונסון
הנהג הפוגע נסע נגד בפראות נגד כיוון התנועה. זירת התאונה, אתמול/ניב אהרונסון

משפחתו של גדי בן גד, שנהרג אתמול לפנות בוקר (שלישי) בתאונת דרכים לאחר שגנב כלי רכב התנגש במכוניתו תוך שהוא נוסע בפראות נגד כיוון התנועה, דורשת כי גורם רשמי במשטרת ישראל ישיב לשאלותיהם ויעביר להם מידע על התאונה. "התשובות, כל שיהיו, לא יחזירו לנו את גדי היקר שלנו, אבל איננו יכולים להישאר עם השאלות בלבד", מסרה המשפחה האבלה, שטענה כי עד כה קיבלה מידע בסיסי בלבד.

עוד בוואלה! חדשות:
המורים זועמים: לא יקבלו העלאה במסגרת "אופק חדש"
החלה הריסת בתים בגבעת עמל: חלק מהמשפחות מתבצרות
שני מאסרי עולם נגזרו על אם שרצחה את בנותיה

שני הרוגים במרדף משטרתי בצומת גלילות. ניב אהרונסון
"התשובות לא יחזירו את גדי". זירת התאונה, אתמול/ניב אהרונסון

בן משפחתו של בן גד סיפר על האבל הכבד. "המשפחה והעיר כולה מזועזעת מהטרגדיה הגדולה. חייו של גדי קופחו באופן כה אכזרי, אבל בכל זאת אנו רוצים לדעת מה בדיוק התרחש שם. כל בני המשפחה והחברים עוטפים את הוריו, את אישתו ואת אחיותיו של גדי, אבל אנחנו לא מוצאים את המלים לנחם על פטירתו בטרם עת של בחור צעיר, מוכשר ואהוב, שכל העתיד היה לפניו", תיאר.

מאות אנשים ליוו למנוחות את בן גד אתמול בבית העלמין בשיכון ותיקים בנתניה, בהם ראשת העיר מרים פיירברג, סגניה ואישי ציבור רבים. מאות אנשים אף פקדו את בית המשפחה ברחוב התנאים בעיר. חלקם הביעו תסכול רב מכך שיקירם נהרג בזמן שנהג כחוק בדרכו לעבודה, על ידי נהג פלסטיני מעזה. "הקללה של עזה הגיעה גם אלינו. קשה לקבל את זה שאדם שבסך הכול נוסע לביתו, מאבד את חייו בגלל גנב נתעב ושפל, שמגיע מעזה במיוחד בכדי לגנוב רכב ואז נמלט מן השוטרים. הגנב נסע כמו מטורף בלב המדינה והתנגש בעוצמה ברכב, זה פשוט בלתי נתפס", אמר חברו לעבודה של המנוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בן גד, בן 37 במותו, השאיר אחריו זוג הורים, יהודית ויצחק, את אשתו אנה ושלוש אחיות – לבנת, יעל ומגי. אביו, ד"ר יצחק בן גד, הוא מזרחן המתמחה בסכסוך הישראלי-ערבי שאף שימש בעבר קונסול ישראל במיאמי וסגן ראש העיר נתניה. בן גד, שהתחתן רק לפני תשעה חודשים, התגורר בכפר סבא ועבד כמפתח בחברת אמדוקס. חבריו לעבודה סיפרו על איש שמח, צנוע ונעים הליכות.

מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי אתמול בסמוך ל-2:00 בלילה הבחין עובר אורח בחשוד כשהוא מנסה לפרוץ למכונית מרצדס שחנתה בהרצליה פיתוח. הוא התקשר למוקד 100 ודיווח על כך. בעקבות הדיווח, פרסו שוטרי משטרת גלילות מחסומים בנתיב ההימלטות המשוער. אחד המחסומים הוצב בכביש 5 בסמוך למחלף הכפר הירוק. "אנחנו מבינים שהוא ראה את האורות הכחולים של הניידת והחליט לעשות סיבוב פרסה במטרה לחזור לנתיבי איילון מהנתיב הנגדי ולהימלט לכיוון הרצליה", סיפר קצין ממשטרת תל אביב. "מיד לאחר שהסתובב הוא נסע נגד כיוון התנועה, התנגש בעוצמה רבה במכונית היונדאי שהייתה נהוגה בידי תושב נתניה. מעוצמת ההתנגשות נפגעו בצורה קשה שני כלי הרכב. המנוע של היונדאי עף למרחק של 20 מטרים ממקום ההתנגשות".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully