וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה רק כומתה סינתטית לטבעונים?

16.9.2014 / 15:34

הצבא החליט לרענן את נהלי הלבוש - חיילות יורשו לגלח את שערן וטבעונים יוכלו להתהדר בכומתה מצמר סינתטי. מה ילבשו החיילים ההיפסטרים ומה יאכלו החיילות התל-אביביות? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מכים בדאעש: ארה"ב החלה הלילה בהתקפה אווירית על מטרות ארגון הטרור באזור הר סינג'אר ודרום מערבית לבגדד. למרות חזונו של הנשיא אובמה למחיקת דאעש, האסטרטגיה האמריקנית סובלת מלא מעט נקודות תורפה. מהו בנק המטרות שיש לרשות האמריקנים? מה הסיכוי שתיפגע אוכלוסייה אזרחית, וכיצד העולם יגיב לכך? ושאלת השאלות: האם המעצמה יכולה לחסל את פעילי הטרור באמצעות תקיפות אוויריות בלבד?

חנן גולדבלט שב לתאטרון: שנתיים אחרי שהשתחרר מן הכלא, חנן גולדבלט, השחקן הידוע מתכנית הילדים "בלי סודות" ועבריין מין מורשע, חוזר אל קדמת הבמה ומציג מחזמר חדש שכתב על חייהם של אסירים בכלא. המחזמר יוצג בפסטיבל מחזות הזמר בבת ים, "חג המחזמר", שיתקיים בדצמבר הקרוב. עוד לפני שהוצג הוא מעורר את מחאתם של ארגוני הנשים וקורבנותיו שמתנגדות לקאמבק שלו לתאטרון. "זה מזעזע", אומרת אחת מהן. "כל פעם שאני רואה אותו אני מקבלת שיתוק".

"אינתיפאדה" בישיבה פוניבז' היוקרתית: מאבקי שליטה ואלימות אינם פוסחים גם על העולם החרדי. עימות הנוגע לזהות נשיא הישיבה הבא הוליד מאבק אלים בין שני מחנות, שהשבוע הסב הרס של עשרות אלפי דולרים לישיבה. אתמול אף בוצעו מעצרים על ידי המשטרה.

התחזית: מחר עלייה בטמפרטורות וחם מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • מדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully