וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מתווך דירות סחט כספים מחולת סרטן בת 80

חנה רוזן, בעלת דירות וחנויות בתל אביב, נפלה לדבריה קורבן לעבריינים שמסרבים להעביר אליה מאות אלפי שקלים מתשלומי שכר דירה המגיעים לה. "פחדתי שהם יפוצצו אותי וילדיי"

צילום: דוד קורן, עריכה: יותם בן-דוד

מתווך דירות וגורמים בעולם התחתון חשודים כי השתלטו על בניין בדרום תל אביב וסחטו באיומים את הבעלים – קשישה בת 80 החולה בסרטן. חוקרי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב חוקרים את הפרשה, במסגרתה נדרשה בעלת הבניין, חנה רוזן, לשלם מאות אלפי שקלים למתווך. "פחדתי שהם יפוצצו אותי או את הילדים שלי", אמרה רוזן.

"לפני שנתיים חליתי בסרטן ועברתי שורה של ניתוחים, בהם הוצאו חלק מאיבריי הפנימיים. לא יכולתי לטפל באחזקת הבניין והמתווך הציע לטפל בשמי בגביית שכר הדירה מהדיירים. אלא שמאז הוא לוקח את התשלומים ומסרב להעביר אליי את הכספים", אמרה רוזן, אשר ברשותה ארבע דירות ושתי חנויות ברחוב הס, אותן ירשה מאביה לאחר מותו.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
"אנשי דרעי איימו עליי לבטל עצרת לזכר חללי צה"ל"
תמיכה במורה שתמונותיה בעירום נחשפו: "לא לפטרה"
חשד: קצין בכיר במשטרה הטריד מינית את פקודתו

חנה רוזן נסחטה לדבריה על ידי מתווך דירות וגורמים עבריינים, ספטמבר 2014. דוד קורן,
"זה שבר אותי". חנה רוזן/דוד קורן

לדברי רוזן, לאחר שפנתה אל המתווך בבקשה לקבל את כספה, נכנסו לתמונה גורמים מפוקפקים. "כשביקשתי את הכסף, המתווך זימן אותי לפגישה אליה הגיעו שני אופנוענים לבושים שחור. הם הבהירו לי שהם מהעולם התחתון ושלא כדאי לי להתעסק איתם", תיארה.

רוזן המשיכה לטענתה לקבל איומים מהמתווך במשך תקופה ארוכה, שלפיהם אם תתקרב לדיירים או לנכסיה היא עלולה להיפגע. גם לדיירים, היא אומרת, הובהר כי התשלום עובר רק דרך המתווך. "הצלחנו להתחקות אחרי ההמחאות שנתנו הדיירים כשכר דירה, ולמרות שהם היו מיועדים לרוזן, עלה החשד כי המתווך זייף את חתימתה והעביר חלק מההמחאות לשוק האפור", סיפר עורך הדין עדי כרמלי, המייצג את רוזן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כרמלי הוסיף כי רוזן הבינה שהסחיטות לא עתידות להסתיים בקרוב: "באחת הפגישות שהיא קבעה עם המתווך, הודיע לה האחרון כי רק בסוף השנה, אחרי שהוא יקבל את דמי השכירות מהדיירים, הוא יעשה חשבון ויודיע לה כמה היא חייבת לו". לדברי הקשישה, "זה שבר אותי. הבנתי שהוא ימשיך לסחוט אותי עד אין סוף".

פרקליטה של רוזן הוסיף כי למרות האיומים, רוזן לא מתכוונת לוותר. "החלטנו לפעול בעזרת חוקר פרטי; אספנו ראיות נגד המעורבים והגשנו אותם יחד עם תלונה למפלג ההונאה של משטרת תל אביב. אנחנו מתכוונים לטפל בסיפור הזה כמו במלחמה. קבוצת עבריינים לקחה אישה זקנה בת 80, חולת סרטן, ובלי רחמים סחטה אותה במשך שנים והוציאה ממנה את מרבית רכושה וכספה. מדובר כאן בסחיטה בהיקף של מאות אלפי שקלים", האשים כרמלי.

(עדכון ראשון: 23:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully