וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום, ביל

6.11.2000 / 20:44

"מגע הלשון שלו על השפתיים גורם להתרגשות", "כל כך מושלם שזה מטריד", "הייתי מקבלת אותו בברכה", "הייתי חולמת עליו איזה חלום או שניים"; סלבריטיאיות ישראליות נפרדות מהנשיא שהביא את הסקס אפיל בבית הלבן לשיאים חדשים; מוניקה, את לא לבד

מאת גלי סימן-טוב

אמריקה לא רק בוחרת נשיא, היא גם נפרדת מביל קלינטון, האיש שהעלה את מפלס הסקס אפיל בבית הלבן לגבהים שלא היו כמותם אפילו בימיו הזוהרים של קנדי. דרך ארוכה עשה ביל מאז הביט בעיני האומה ואמר: "לא קיימתי יחסי מין עם האשה הזאת, מיס לוינסקי", ועד שהתברר למי שייך הכתם על השמלה. נשות אמריקה, ולמעשה נשות העולם כולו, נפרדות מנשיא ששם בכיס גם כוכבי קולנוע זוהרים. מערכת וואלה! חדשות צירפה לביל מילות פרידה גם ממועדון הגרופיות המקומי. זהו את המעריצה.

"ביל הוא מלך העולם, הוא פשוט גדול מהחיים, גבר משגע כריזמטי ומלא הומור. אפשר להבין את מוניקה שזממה עליו. אני אישית אתגעגע אליו מאוד" (קצת מאכזב למלכת השערוריות, צופית גרנט).

"צער ויגון לופתים אותי לנוכח המחשבה שביל הולך מאתנו. ביל הכניס לחיי כולנו עניין וסקס, הרבה סקס. הוא יחסר לי ולנשים אחרות. ביל היקר הוא גבר שבגברים שפשוט עושה לי את זה. גבוה, יפה, יש לו מבט כובש, שיער שיבה סקסי, מגע הלשון שלו על השפתיים גורם להתרגשות" (ציפי שביט, ולחשוב שהיא היתה פעם ציפיטפוט).

פנינה, רבקה

"קשה להיפרד מגבר כזה שרמנטי שאף פעם לא באמת היה שלי, גבוה, יפה, שובר לבבות אמיתי שפשוט היה לו את זה. אני בטוחה שנשות אמריקה יתגעגעו אליו. למנהיגים שלנו יש הרבה מה ללמוד ממנו בתחום הזה. אני מקווה שעכשיו יהיה לו זמן פנוי לעוד סקנדלים" (פנינה רוזנבלום לכנסת, ועכשיו!).

"זה עצוב, פשוט אין מי שיכול להיכנס לנעליו. ביל היה פשוט מושלם, כל-כך מושלם שזה כבר ממש מטריד, כאילו הוא לא היה צריך להוכיח את עצמו. אין מה להגיד הוא היה פשוט שווה" (רבקה מיכאלי, אשה בגילך?).

"הוא היה שובב גדול, אני במקום הילרי הייתי זורקת אותו, כי הוא פשוט חולה מין. פגשתי את קלינטון בארוחה ערב רשמית ולחצתי את ידו. אני יכולה לקבוע מקרוב שהוא גבר שרמנטי וכריזמטי, למרות שהוא קצת מבוגר בשבילי. אם הוא היה צעיר יותר הייתי חולמת עליו איזה חלום או שניים, אבל אחרי שמונה שנים בבית הלבן עם שיער לבן וכרס הייתי משאירה את העניינים בגדר אופציה" (בחורה עם סטנדרטים גבוהים, אביטל דיקר).

ודצה גם

"הוא גבר שעושה את זה לנשים. הוא חתיך מחץ אבל קצת מבוגר, ככה שאני יכולה רק לקנא בבת שלו צ'לסי, שיש לה אבא כזה. הייתי שמחה אם הוא היה מחליט להגיע אלינו לישראל, אני בכל אופן אקבל אותו בברכה" (דצה, יש משהו שאנחנו לא יודעים עליו?)

"הילארי צריכה כל בוקר להגיד תודה לאלוהים שיש לה את ביל כי מגיעה לו מישהי יותר חמה ואוהבת, ולא קרה וקשוחה כמוה. כשהוא ביקר בארץ נתתי לו קמיע שהרב כדורי בירך עליו ואמרתי לו שלא יעזוב את הקמיע מהיד, ועובדה שבסופו של דבר הדברים הסתדרו לו" (ג'ודי ניר-מוזס-שלום, אשת חברה ופותחת בקפה).

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully