וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת התרבות נוסעת ברכבת להופעות חינמיות

11.9.2014 / 16:37

אוהבים הופעות? אוהבים חינם? אוהבים תרבות? כנראה שזהו יום המזל שלכם! מג'יקל מיסטרי טור, בום פם וגרוב אמבדורז יופיעו היום חינם אין כסף בתחנות הרכבת של אשקלון, חיפה ות"א. פינת התרבות ציף ציף על הרציף

מערכת וואלה!

מה מתי ואיפה: גרוב אמבסדורז, בום פם ומג'יקל מיסטרי טור יופיעו בתחנות הרכבת של תל אביב אוניברסיטה, לוד ואשקלון (בהתאמה) בשעות השיא, במהלך השעות 16:00-18:00 בתאריך ה-11 בספטמבר.

למה זה כיף: מה זאת אומרת למה? כי כשבנאדם חוזר מרוט מעוד יום עבודה לאחר שבילה את יומו צפוד מתחת לאור הניאון של המשרד האפרורי בו הוא עובד, הדבר הכי טוב שיכול להיקרות בדרכו היא כמובן הופעה ספונטנית של כמה מההרכבים המוצלחים הפועלים כיום בזירה המקומית. טיפ: כדאי במיוחד לתפוס את גרוב אמבסדורז בתחנת הרכבת של תל אביב אוניברסיטה, רגע לפני שהם הופכים לשלאגר. לא הספקתם? לא נורא, אנחנו בוואלה! תרבות נהיה בתחנת הרכבת של לוד יחד עם בום פם ונביא לכם את עיקרי הדברים למזכרת.

בשורה אחת: סיבה טובה לקנות כרטיס נסיעה לרכבת, פלוס הסיכוי שבדרך הביתה תשבו ליד המוזיקאי האהוב עליכם.

ואם כבר שכחתם: מיזם "ימי תרבות 2014" של מפעל הפיס יוצא לדרך זו השנה ברציפות, ויתקיים בין התאריכים ה-9-15 בספטמבר. אם הייתם בשנת חורף וכבר הספקתם לשכוח, רק נזכיר כי במהלך "ימי תרבות" יפתחו עשרות מוסדות וגופי תרבות את שעריהם לקהל הרחב בעשרות יישובים ברחבי הארץ ויציגו ממיטב הצגות התיאטרון, מופעי המחול, מופעים מוזיקליים, סרטים, תערוכות אמנות ועוד, והכל במחיר כניסה סמלי שלא יעלה על 20 שקלים. כן, שמעתם נכון, שבוע שלם של הפגזות תרבותיות שיעלו לכם פחות מקופסת סיגריות, ואם אתם קצרים במזומנים, לא נורא - חלק גדול מהפעילויות יהיה פתוח לקהל הרחב חינם אין כסף. מעוניינים בפרטים נוספים? רוצים לדעת דברים שאפילו לא ידעתם שאתם רוצים לדעת על "ימי תרבות"? קליק אחד לאתר הבית של "ימי תרבות" והחיים שלכם דבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully