וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיכה במקום מעיל? הטרנדים שיחממו לכם את הסתיו

10.9.2014 / 15:32

הטמפרטורות אמנם מטפסות עד ל-30 מעלות צלזיוס אבל בכל החנויות כבר החליפו את הגופיות בסוודרים. רוני ודנאי, כתבת וואלה! אופנה על בשורות הסטייל של סתיו 2014. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

שמעון פרס, "נשיא צללים": כמעט חודשיים אחרי שסיים את כהונתו ופינה את המקום לנשיא הנכנס רובי ריבלין נראה שהנשיא התשיעי של מדינת ישראל מתקשה להיפרד. פגישת עבודה עם טוני בלייר בזמן מבצע צוק איתן, ביקור אצל האפיפיור בוותיקן ותחזוק של מערך דוברות - הפעילות של פרס בזירה הבינלאומית גוררת ביקורת נוקבת מגורמים במפלגת השלטון שרואה בפעולותיו "קמפיין שמגמד את הנשיא רובי ריבלין". הנשיא לשעבר מסביר מצידו כי הוא "אינו עוסק בפעולות של נשיא וימשיך לשרת את מדינת ישראל".

האם הבאזז סביב אייפון 6 מוצדק? עיני העולם כולו היו נשואות אתמול לקופרטינו, קליפורניה, כשטים קוק, מנכ"ל אפל, חשף את שני הסמארטפונים החדשים - האייפון 6 והאייפון 6 פלוס. אפל הציגה שלל חידושים ושיפורים בסמארטפונים, כשמרבית תשומת הלב הופנתה לשעון החכם ולאפליקציית התשלומים של המכשירים החדשים. מכירת המכשירים תתחיל רק בעוד כשבוע - לרוץ ולקנות או לחכות? מה חושבים מבקרי הטכנולוגיה על האייפון החדש?

חתונה או השקה? אירוע ההשקה של אפל התנגש באיחודם של נינט טייב ויוסי מזרחי. מהדורת וואלה! חדשות בדקה - מה עניין יותר את הישראלים, אייפון 6 או חתונתם של הפאוור קאפל החדש של הרוק הישראלי? צפו בתגובות המשעשעות.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully