וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון? "אתם לא נחשפים למה שבאמת קורה בשטח"

9.9.2014 / 15:45

דיון בבית המשפט העליון הועבר היום לראשונה בשידור חי באודיו. הילה קובו, עורכת דין שבחרה במקצוע העיתונות, חושבת שהשקיפות מהעליון לא תתרום לציבור דבר - "אם כבר ריאליטי משפטי תתחילו במחוזי ובשלום". מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

זינוק של פי שלושה במספר החרדים שמחפשים תעסוקה במשק. כשנה אחרי שנחקק החוק לשיוויון בנטל, יותר ויותר חרדים יוצאים מהכולל אל העבודה, נתונים שהציד משרד הכלכלה בועדת פרי חושפים כי במחצית הראשונה של 2014 פנו למרכזי התעסוקה של המשרד אלפיים מאה שלושים וחמישה גברים חרדים, זינוק של פי שלוש ביחס לשנת 2013. מחצית מהפונים, עונים במדויק על הפלח שוועדת פרי מנסה לשלב בשוק התעסוקה - גברים בגילאי 18 עד 27. החרדים שפונים למרכזים מקבלים הכשרה וייעוץ מקצועיים, הכל בתיאום עם הרבנים וראשי המגזר החרדי.

פרסום ראשון: הזוכים בפרסי אופיר לא יקבלו השנה פרס כספי. האקדמיה לקולנוע החליטה לבטל השנה את הפרס הכספי הנלווה לזכייה בטקס פרסי אופיר. בזמן שאנשי קולנוע רבים זועמים על ההחלטה וחלקם אפילו מאיימים להחרים את הטקס במשרד התרבות מגלגלים את האשמה על האקדמיה וההיפך. שגיא בן נון, כתב וואלה! תרבות על הסערה בעולם הקולנוע.

מונית לנשים בלבד כובשות את ניו יורק - האם הבשורה הפמיניסטית תגיע גם לארץ? אחרי שהצליחו במלבורן, פריז ולונדון, המוניות הוורודות, מגיעות לתפוח הגדול. הרעיון אמור לספק תחושת ביטחון לנשים שחוששות לנסוע עם נהגים גברים ולספק פתרון תעסוקתי לנשים שנהנות לשבת מאחורי ההגה. האם בקרוב נראה מוניות ורודות גם על כבישי הארץ?

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי של ממש במזג האוויר.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully