וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גואל רצון הורשע ברוב עבירות המין וזוכה מ"עבדות"

8.9.2014 / 15:34

"אם מדינת ישראל לא הייתה משחררת אותי, אני הייתי היום במאסר עולם" כך טענה היום אחת מנשותיו לשעבר של גואל רצון, מאוכזבת מפסק הדין שזיכה אותו מעבירות של עבדות. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

עימות חריף בין ראש השב"כ לשרים בקבינט - האם שירות הביטחון התריע על המלחמה מראש? ישיבת הקבינט לסיכום הלחימה בצוק איתן לפני כשבועיים הייתה סוערת במיוחד. ראש השב"כ, יורם כהן, טען בפני השרים כי שירות הביטחון הכללי התריע כבר באפריל על כוונת חמאס לפתוח במערכה מול ישראל. השרים התרעמו וטענו כי אזהרה כזו כלל לא הגיעה לאוזניהם וכי המידע המודיעיני שהועבר התייחס לתוכנית חמאס לבצע פיגוע איכותי באמצעות מנהרה. הכתב המדיני של וואלה!, אמיר תיבון, על קרב האשמות בין הדרג המדיני והביטחוני.

הסתירות הפוליטיות של ליברמן: שר החוץ טען אמש בתדרוך עיתונאים כי פירוז רצועת עזה אינו מהווה פתרון ריאלי לסיום הלחימה בדרום. לא רק שהצהרה מסוג זה איננה מאפיינת את השר, שלרוב נוקט במדיניות תקיפה בסוגיה הפלסטינית, אלא שלפני כחודשיים הוא קרא נחרצות לכבוש את עזה. זו לא הפעם הראשונה שליברמן סותר את טענותיו שלו עצמו, ציבור הבוחרים שלו אולי שוכח את הזיגזוגים שלו אך מהדורת וואלה! זוכרת היטב - מיטב האמירות הסותרות של שר החוץ.

מזל טוב קייט! שנה בלבד אחרי שג'ורג' הקטן הגיח לעולם, וויליאם וקייט מצפים לילד נוסף, כך אישר היום בית המלוכה הבריטי. האם הפעם הזוג המלכותי מצפה ליורשת עצר? נאווה סילברה, עורכת וואלה! אופנה, על ההריון שגורם לבריטים לאבד את קור הרוח המפורסם שלהם.

יד שנייה מחיפושית: 2.5 מיליון פאונד לדירה צנועה של שלושה חדרים במרכז לונדון, נשמע אמנם מעט מופרך אך לא כשמדובר בדירה ששימשה בעבר את ג'ורג' הריסון ורינגו סטאר. הבית ששימש כנקודת המפגש של הלהקה באמצע שנות ה- 60 עומד כעת למכירה ומעריצי הלהקה השרופים כבר החלו לרוקן את החסכונות.

לפני סיום התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully