וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשותיו של רצון זועמות: "הייתה עבדות טוטאלית"

8.9.2014 / 11:06

חלק מהנשים לשעבר של גואל רצון הביעו כעס רב על זיכויו מהעבירה החמורה של החזקה בתנאי עבדות, חרף הרשעתו ב-15 עבירות מין. "אנשים שמסרסרים בגוף ובנפש יכולים להמשיך עכשיו"

צילום: יותם רונן, ירון שרון; עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

כמה מנשותיו לשעבר של גואל רצון זעמו הבוקר (שני) על החלטת בית המשפט לזכותו מהעבירה החמורה של החזקה בתנאי עבדות. לאחר הקראת פסק הדין, פרצה אחת מ-17 הנשים בבכי וצעקה: "אנשים שמסרסרים בגוף ובנפש יכולים להמשיך עכשיו. אין חוק ואין שופט במדינת ישראל. אני הייתי בעבדות טוטאלית".

עוד על גואל רצון בוואלה! חדשות:
גואל רצון הורשע ברוב עבירות המין, זוכה מסעיף העבדות
ביהמ"ש על רצון: אישיות פרברטית, חולנית והרסנית
גואל רצון מדבר: אל תאמינו לעלילות נגדי

אחת מנשותיו של גואל רצון בהכרעת הדין במשפטו, ספטמבר 2014. דרור עינב
אחת הנשים בבית המשפט, היום/דרור עינב

האישה הביעה תסכול רב מהחלטת השופטים והוסיפה: "אם מדינת ישראל לא הייתה משחררת אותי, אני הייתי במאסר עולם. במדינת ישראל יש רישיון לגברים לקחת נשים ולהתעלל בהן ובסופו של דבר הם יצאו זכאים כי הם לא עברו את קו ההתעללות הפיזית". היא תהתה: "איך יכול להיות שיש פער הזוי כזה בין העבירות לזיכוי הזה? מישהו יכול לתת לי תשובה? גואל רצון רצח נשים וילדים. הוא רצח אותם!".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
גזר דין לגואל רצון, ספטמבר 2014. דרור עינב
גואל רצון בבית המשפט, היום/דרור עינב

אישה אחרת הוסיפה בכעס: "זה שהוא לא הורשע בעבדות, זה עוול גדול מאוד. אני מאוד מאוכזבת כי הכתובת על קיר, איך אפשר להגיד שזה לא עבדות? אם הוא היה מורשע בעבדות, הייתי מרגישה שבאמת שמתי את זה מאחוריי. לא באמת משחרר את הנשים, אנחנו מתמודדות עם זה כל החיים".

האישה, ששומרת על קשר עם שאר הנשים, אמרה שנגרם להן נזק רב. "אני יכולה רק לתאר לעצמי איך מרגישות אלה שיש להן ילדים", אמרה ותיארה את אישיותו של רצון: "הייתה לו טכניקה פסיכולוגית וכושר שכנוע. הוא היה אדם כריזמטי שסוחף אחריו בשיטת הפרד ומשול, ואנחנו היינו צעירות. היום לגואל, גועל, אין ערך בעיניי. אין מילים לתאר מה אני חשה כלפי האדם הנתעב הזה".

אחת מנשותיו של גואל רצון בהכרעת הדין במשפטו, ספטמבר 2014. דרור עינב
אישה נוספת של גואל רצון לשעבר בבית המשפט, היום/דרור עינב

לצד זיכויו מהעבירה התקדימית, הרשיע בית המשפט המחוזי בתל אביב את רצון ב-15 מתוך 16 עבירות מין שבהן הואשם, אשר כללו אונס, מעשה סדום, עבירות מין במשפחה, מעשים מגונים, בעילה אסורה בהסכמה וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully