וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: מנהיג הכת המשיחית - "דוד הכי טוב"

8.9.2014 / 11:59

בית משפט השלום בירושלים התיר לפרסם כי דוד דבש, תושב קריית ארבע בן 60, הוא החשוד כי הפעיל את קסמיו על נשים והסביר להן שכדי "לקרב את הגאולה" עליהן לשכב עם גויים

צילום: עומר מירון, עריכה: יותם בן-דוד

דוד דבש הוא האיש החשוד כי עמד בראש כת ששכנעה נשים לעסוק בזנות "כדי לקרב את הגאולה" - כך התיר היום (שני) לפרסם בית משפט השלום בירושלים. מחקירת המשטרה עולה כי דבש, תושב קריית ארבע כבן 60 שנודע בכינוי "דוד הכי טוב", הפעיל את קסמו על נשים שביקשו להתקרב ליהדות ולימד אותן את תורתו של רבי נחמן מברסלב. הוא הסביר להן שכדי לקרב את הגאולה יש להתחיל "במקומות הנמוכים ביותר", ולכן עליהן לקיים יחסי מין עם גויים.

בית המשפט התיר היום לפרסם את שמו של חשוד נוסף בפרשה: גד זראד, תושב אשקלון בן 47. לפי עדויות הנשים, הוא היה אכזרי יותר מאשר דבש ופעל לשכנען לבצע את המעשים.

דוד דבש. ווידיפדיה,
דוד דבש/ווידיפדיה

היחידה המרכזית של משטרת מחוז ש"י חשפה את הכת בתום חקירה סמויה שנמשכה כארבעה חודשים. על פי החשד, פעילותם של אנשי הכת החלה בחברון ובהמשך התרחבה והם איתרו קורבנות בירושלים ובאומן שבאוקראינה, שם נמצא קברו של רבי נחמן מברסלב. עוד נחשד שחברי הכת עשו שטיפת מוח לארבע נשים לפחות מרחבי הארץ ושכנעו אותן כי גאולת עם ישראל תתאפשר באמצעות "ניצוצות" – משכב עם גויים. בהמשך, כך מעריכים, השתמשו החשודים בסמים ובאלכוהול כדי "להחזיר בתשובה" את הנשים וגרמו להן לבצע אקטים מיניים בהשפעת החומרים, בעיקר עם פלסטינים ועם עובדים זרים. על פי ההערכה, הפעילות נמשכה לאורך שנים ויש נשים נוספות שנפלו קורבן לניצול.

עוד על פרשת "הכת המשיחית":
"הייתי שבויה, מחוקה": עדותה של קורבן הכת המשיחית
קורבן הכת המשיחית: "לגויים הגיעו המובחרות"
חשד: חברי כת משיחית שידלו לזנות "למען גאולת ישראל"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חשוד שהנהיג הכת ששידלה נשים לזנות. ספטמבר 2014. נועם מושקוביץ
דוד דבש בבית המשפט, אתמול/נועם מושקוביץ

נוסף על דבש וזראד, נעצרו אתמול גם רעייתו בת ה-40 של דבש ואישה בת 39 מירושלים בחשד שהפעילו את הכת ושידלו את הנשים לזנות. תפקידה של אחת הנשים היה, על פי החשד, לאתר נשים המבקשות להתקרב ליהדות ולשכנע אותן לבוא ולשמוע את תורת הכת. כמו כן, נעצרו ארבעה בני אדם נוספים - מאשקלון, אילת, בית שמש ותקוע - החשודים כי היו אחראים לאתר גברים שישכבו עם הנשים. אחד מהם הוא אסיר שמרצה עונש מאסר בימים אלה, בגין עבירות אחרות. אתמול הורה בית משפט השלום בירושלים על הארכת מעצרו של דבש ושל החשוד הנוסף בחמישה ימים נוספים. שתי החשודות שוחררו לביתן בתנאים מגבילים.

הבוקר הותרו לפרסום חלקים מעדותה של המתלוננת העיקרית בפרשה. "הייתי כל כך שבויה, לא הייתה אפשרות שאצא מזה", סיפרה האישה לחוקרים. "היה מקרה שפגשתי מישהו וסיפרתי לו הכל, והוא אמר לי 'אין לך מושג איפה את נמצאת, לא ראיתי מישהי עם שטיפת מח ברמה כזאת'", הוסיפה, "'ראיתי הכול בחיים שלי דבר כזה לא ראיתי – כשתצאי, תביני'. אחר כך, היה איזה חבר שראה איך ג' מתייחס אלי. הוא לא היה מדבר, אלא שורק לי, וכשהוא שרק הייתי באה והוא (החבר – ש"ב) לא ידע מה קורה".

חשוד שהנהיג הכת ששידלה נשים לזנות. ספטמבר 2014. נועם מושקוביץ
שכנע נשים שגאולת עם ישראל תתאפשר באמצעות משכב עם גויים. דבש בבית המשפט/נועם מושקוביץ

בהמשך עדותה, עולה בין השאר כי היא אולצה לשכב עם שמונה גברים ערבים. לדבריה, "כדי שאישה תגיע להיות עם שמונה ערבים היא צריכה להיות ברמה של מחיקה מאוד משמעותית, שבן אדם היה שורק לי והייתי באה, שבן אדם היה ישן על המיטה ואני הייתי ישנה למטה מתחת למיטה שלו".

המתלוננת סיפרה על ההתעללות הנפשית, כפי שהיא מגדירה זאת, שעברה במהלך שהותה בכת: "אמרתי לו, 'למה אני לא יכולה לישון אתך במיטה?', והוא ענה 'המוחין שלך מפריעים למוחין הקדושים שלי, תשני על הרצפה'. כששאלתי 'למה על הרצפה? אני יכולה לישון בחדר השני על המיטה', הוא ענה לי שהמוחין שלי מסייעים לו, ושאני צריכה להיות לידו. כשאני נזכרת בדוגמאות הקטנות הללו הן מצמררות אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully