וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בת ים תסופח לתל אביב?

2.9.2014 / 15:48

ועדת בדיקה שהוקמה בהוראתו של שר הפנים גדעון סער תדון באיחודן של בת ים ותל אביב, עיריית תל אביב מברכת על היוזמה. מה חושבים על האיחוד בעיריית בת ים? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

בפעם הראשונה: המשטרה ממליצה להעמיד לדין רמטכ"ל לשעבר על עבירות שביצע בתפקידו. גבי אשכנזי חשוד בעבירות של הפרת אמונים והדלפת מידע מסווג בזמן שכיהן כרמטכ"ל. דוברו של אשכנזי אמר בתגובה: "הוכח שלא היה פוטש. אשכנזי מצר על כך שלא נבדקו החשדות נגד לשכת שר הביטחון ". לצד אשכנזי, במשטרה ממליצים להעמיד לדין גם את מזכיר הממשלה כיום, אביחי מנדלבליט, דובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו ועוזרו לשעבר של אשכנזי, ארז וינר. תפוח האדמה הלוהט הזה מתגלגל עכשיו לפתחו של היועץ המשפטי שיצטרך להחליט אם להגיש כתב אישום.

"שלום כיתה א', ברוכים הבאים לגיהינום". שנת הלימודים נפתחה אתמול בחגיגה תקשורתית של ימי פוסט צוק איתן ובהמוני הורים וילדים שנשמו לרווחה, כל אחד וסיבותיו. אודי הירש, המשנה לעורך וואלה!, הורס את המסיבה וטוען שלילדים ממתינים בידוד חברתי, מערכת אטומה וסיוט מתמשך. לדבריו, במקום לחגוג, צריך לדבר על הסוגיות הבעייתיות במערכת החינוך.

מי שם אזהרה נגד הטרדה מינית על דוגמניות? כשתדפדפו במרץ בעמודי הגיליון הקרוב של מגזין "בלייזר" בכדי להגיע למדור המציג לראווה את תמונותיהן של שלל דוגמניות וסליברטאיות בעירום חלקי תופתעו לגלות הבהרה נגד הטרדה מינית בתחתית העמוד. האם מדובר בהצהרה פמיניסטית חשובה או תעלול שיווקי שבא לצאת ידי חובה? הדוגמנית מעיין קרת מגיעה לאולפן המהדורה להגיב.

תחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר התחממות קלה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully