וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדדו כספת בבית אבות - ונעצרו על ידי הקשישים

1.9.2014 / 15:17

שני צעירים חשודים שהתחפשו לזקנים, נכנסו לדיור מוגן בבת ים ושדדו עשרות אלפי שקלים. לרוע מזלם, הדיירים הבחינו במתרחש, נאבקו בהם והסגירו אותם. אחד מהקשישים נפצע קל-בינוני

גניבת כלי-רכב. ShutterStock
הקשישים במקום הוזעקו על ידי דיירת שראתה את השודדים פורצים דלת ולוקחים כספת/ShutterStock

השוד שהשתבש בדיור המוגן: שני צעירים מרמלה, שעל פי החשד ניסו שלשום (שבת) לשדוד כספת בבית אבות בבת ים, נעצרו על ידי המשטרה בעת המעשה לאחר שנתקלו בהתנגדות לא צפויה מצד דיירי המקום. מעצרם של השניים, בשנות ה-20 לחייהם, הוארך היום ביממה בבית משפט השלום בתל אביב, ומחר צפויה המשטרה להגיש נגדם הצהרת תובע.

עוד בוואלה! חדשות:
נתניהו הורה לשווק 2,500 דירות בגדה - והתחרט ברגע האחרון
חילופי אש בגולן הסורי; פצמ”ר נפל בשטח ישראל
משנה לפרקליט המדינה חשוד שדרס למוות בן 65

תחילת האירוע בעשר וחצי בבוקר ביום שבת, אז הצעירים, המוכרים למשטרה, התחפשו לקשישים ונכנסו עם עגלת קניות לבית האבות הממוקם ברחוב אורט ישראל בבת ים. על פי החשד, השניים פרצו את דלת חדרה של אחת הדיירות, שהיה ריק באותה עת, ועקרו את הכספת שהייתה צמודה לקיר והכילה עשרות אלפי שקלים במזומן. או אז הם העמיסו את הכספת על העגלה ותכננו לעזוב את המקום.

אלא שבאותן דקות ממש הגיעו למקום כמה קשישים שבאו לאחר שדיירת הבחינה בחשודים פורצים את הדלת והזעיקה את חבריה. במקום החל מאבק אלים בין השודדים לקשישים, שבו ניסו האחרונים למנוע מהחשודים להימלט מבית האבות עם השלל. במהלך המאבק נפצע אחד מהקשישים באורח קל עד בינוני, לאחר שהוכה במקל הליכה ששימש את אחד החשודים לצורך התחפושת שלו.

האירוע הסתיים כשניידת סיור של משטרת מרחב איילון חלפה במקום, והשוטרים הבחינו בהמולה שנוצרה בפתח בית האבות, השקט בימים כתיקונם. כשנכנסו למקום לא נותר להם אלא לקבל לידיהם את שני השודדים, שבהם אחזו הקשישים למרות התנגדותם העזה. השניים נעצרו במקום ונלקחו לחקירה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully