וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חולצת השואה" של זארה: פרובוקציה מכוונת?

28.8.2014 / 15:12

חולצת הפסים עם הכוכב הצהוב שעוררה סערה ברשת אינה הפעם הראשונה שמותג האופנה הספרדי מסתבך בעיצוב במראה אנטישמי. האם השערוריות תורמות למכירות של המותג? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

עם הפסקת האש עובר המאבק לזירה המדינית - הרשות הפלסטינית הודיעה היום שבכוונתה לפנות למועצת הביטחון של האו"ם בדרישה להכיר במדינה פלסטינית ולקבוע תאריך לנסיגה ישראלית מהשטחים. בכיר הרשות הפלסטינית, נביל שעת, איים היום שאם המהלך לא יזכה לתמיכה בינלאומית, הפלסטינים יפנו לבית הדין הבינלאומי בהאג ויגישו תביעות נגד בכירים ישראלים בגין פשעי מלחמה. בצד הישראלי שומרים כרגע על שתיקה ולא מגיבים להצהרות, איזה מהלך נגד מתכנן ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מול "ההפתעות" של אבו מאזן?

שקט מתוח בצפון: יממה אחרי שקצין צה"ל ואזרח נפצעו מזליגת הלחימה מסוריה לישראל, הקרבות בין צבא אסד למורדים באזור קוניטרה נרגעו היום. בישראל צמצמו את הגבלות התנועה שהטילו על תושבי רמת הגולן והמטיילים באזור הסמוך לגבול. גם בדרום נרשם היום שקט מתוח. ממינהור ועד לבלתי מעורבים, מבצע צוק איתן הכניס ללקסיקון המלחמתי שלנו מונחים חדשים. אודי הירש, המשנה לעורך וואלה!, חושב שהמונח השכיח ביותר של המבצע לא מבשר טובות.

כיצד פגע מבצע צוק איתן בספורט הישראלי: מדחיית פתיחת ליגת העל בכדורגל ועד ביטול אליפות העולם לנוער בגלישת רוח שהייתה מתוכננת לאוקטובר. כיצד השפיעו הביטולים על המצב הכלכלי של ענפי הספורט בארץ ומי דווקא הרוויח מדחיית המשחקים?

התחזית: מחר ללא שינוי של ממש בטמפרטורות. בשבת התחממות קלה, בעיקר בהרים ובפנים הארץ.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully