וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

400 דונם של יער וחורש טבעי נשרפו ליד בית שמש

26 צוותי כיבוי הוזעקו ליער הנשיא ומטיילים רבים פונו לאחר ששריפה גדולה פרצה במקום. בתום כמה שעות, השתלטו הכוחות על הלהבות והתבררו ממדי ההרס. במקביל, השתוללה שריפה בבני ברק

צילום: דוד קורן, מורן הירש, אפרת פרייס, עריכה: ניב פוקס

שריפה גדולה פרצה היום (חמישי) ביער הנשיא שליד בית שמש. 26 צוותי כיבוי אש, שלוש כבאיות של קק"ל ושישה מטוסים הוקפצו למקום כדי לנסות ולהשתלט על התפשטות השריפה, שגרמה לפינוי מטיילים רבים מהמקום. נוסף על כך, כביש 44 הסמוך נסגר לתנועת כלי רכב בשני הכיוונים בקטע שבין צומת שמשון לבין צומת נחשון. בתום כמה שעות השתלטו צוותי הכבאות על השריפה, שכילתה 400 דונם של יער וחורש טבעי.

במקביל, הוזעקו אחר הצהריים שישה צוותי כיבוי לשריפה גדולה שפרצה במבנה ברחוב הלח"י בבני ברק. בתום כמה שעות הם הצליחו להשתלט על הלהבות.

עוד בוואלה! חדשות:
הממשלה אישרה לגייס עוד 10,000 חיילי מילואים
פצמ"ר פגע בחצר בית בחוף אשקלון: "נחזיק מעמד"
רקטה בחגיגת יום ההולדת בגן: "צרחות ודם על השטיח"

שריפה פרצה בגבול רמת גן בני ברק. אוגוסט 2014. מורן הירש, מערכת וואלה! NEWS
הולכי רגל חוזים בעשן המיתמר, היום בבני ברק/מערכת וואלה! NEWS, מורן הירש
שריפה פרצה בגבול רמת גן בני ברק. אוגוסט 2014. מורן הירש, מערכת וואלה! NEWS
זירת השריפה בבני ברק, היום/מערכת וואלה! NEWS, מורן הירש

לפני כחודשיים וחצי פרצה שריפה גדולה מאוד במרחק כמה רחובות בלבד מזירת הדליקה בבני ברק היום. 35 כבאים מתשעה צוותי כיבוי מתחנות רמת גן, גבעתיים, חולון ותל אביב, בסיוע שני מנופי גבהים, השתלטו על שריפה שפרצה במחסן צמיגים ברחוב הירקון ברמת גן, בין מגדלי ב.ס.ר לבין קניון איילון. באותו ערב הוזעקו כוחות גדולים של משטרה שסייעו בהכוונת התנועה, שכן עשרות אלפים עשו את דרכם חזרה מההופעה של הרולינג סטונס בפארק הירקון בתל אביב באותן שעות, מה שהקשה על פיזור של הצופים ויצר עומסי תנועה כבדים מאוד באזור.

(עדכון ראשון: 17:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully