וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרובוקציה לא חוקית

ד"ר חיים שיין

19.8.2014 / 6:24

נסיעת חברי סיעת בל"ד לקטאר, שם נפגשו עם עזמי בשארה, מייסד ויו"ר תנועת בל"ד, היא ביטוי נוסף לתהליך מתמשך של מתיחת חבל מול הדמוקרטיה הישראלית. ניצול ציני ומסוכן של חופש התנועה, השמור לאזרחים בדמוקרטיה היחידה בסביבתנו הקרובה והרחוקה.

אוזלת יד שלטונות אכיפת החוק במדינת ישראל היא שמאפשרת ללא הרף את הפרובוקציות הבלתי חוקיות בעליל, גורמת נזק ממשי למרקם החיים בין יהודים לערבים במדינת ישראל ומעוררת מדנים בין האוכלוסיות השונות במדינה. מדנים שיש בהם לסכן חיי אדם, וכבר גבו קורבנות בנפש של אזרחים יהודים וערבים.

בחוק הישראלי קטאר ואבו דאבי אינן מוגדרות כמדינות אויב, על פי החוק למניעת הסתננות משנת 1954 שתוקן כמה פעמים. גם אם אין הגדרה מובהקת ומפורשת בחוק, כל אזרח ישראלי יודע את היקף הסיוע שקטאר העניקה לחמאס, ושאיפשרה לו להצטייד בטילים ולבנות מנהרות תופת. אין ספק, לכן, כי קטאר היא מדינת אויב, וכבר בעבר חבר כנסת הועמד לדין על נסיעה לסוריה - שגם היא אינה מוגדרת כמדינת אויב.

דיני העונשין במדינת ישראל קובעים כי מי שמקיים ביודעין מגע עם סוכן חוץ ואין לו הסבר סביר לכך, דינו מאסר של 15 שנה. סוכן חוץ הוא מי שפועל לטובת ארגון מחבלים, כולל באמצעות איסוף ידיעות עבורם. בידי השב"כ הוכחות מובהקות, שפורסמו בכלי התקשורת, באשר לשיתוף הפעולה של עזמי בשארה עם ארגון מחבלים בזמן מלחמה. פגישת חברי הכנסת עם בשארה היא מגע עם סוכן מטעם ארגון מחבלים.

בכל מדינה נאורה, בנסיבות אלה, חברי כנסת היו נלקחים מייד עם רדתם מהמטוס לחקירה על מנת לברר את מהות הפגישה - בעיקר בימים של מלחמה, כאשר הנהגת חמאס יושבת בקטאר. הגיע הזמן ששלטון החוק במדינת ישראל יתעשת, לפני שההפקרות תגבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully