וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחות בקהיר מתחדשות: הצדדים מקשיחים עמדות

17.8.2014 / 15:11

מחר בחצות הפסקת האש מגיעה לסיומה וגורמים בכירים משני הצדדים פסימיים באשר לאפשרות להגיע להסכם. האם ניתן לעשות משהו בכדי למנוע את הירי? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

האם ישראל צריכה לחשוש מדאעש? הארגון הרצחני שמהלך אימים על המזרח התיכון הצליח להשתלט על שליש משטחי סוריה ועיראק ואפילו לגרום לאמריקנים להשיב את כוחותיהם לעיראק. מעשי הזוועה של חיילי המדינה האסלאמית גרמו אפילו לנסראללה להרגיש מאוים. גורמי מודיעין העריכו כי לדאעש יש תאים רדומים מחוץ לסוריה ועיראק וכי יש חשש שיבצעו פיגועי טרור בארצות הברית ואירופה. האם ישראל היא היעד הבא של הארגון הסוני הקיצוני?

הראיון האחרון של דפנה בר ציון: גובר החשש לחייו של המוזיקאי, אילן בן עמי החשוד ברצח של זוגתו בנפרד, המסעדנית דפנה בר ציון. יום לפני הרצח, בר ציון התראיינה לוואלה! אוכל לקראת פתיחת המסעדה החדשה שלה ביפו, אבטליון, ואמרה שהיא "מחכה שיקרה משהו טוב". בר ציון הייתה אופטימיות והתרגשה מפתיחת המקום החדש, האזינו לראיון האחרון שלה.

הסיוט של השבועיים האחרונים של אוגוסט: החום הלוהט שמצליח לגבור גם על המזגן החזק ביותר, הילדים שהופכים ממלאכים למפלצות צווחניות וגם בבירות האירופאיות אין מנוס מ"הישראלי היפה". מהדורת וואלה! במחווה שתעזור לכם להתמודד עם התקופה הקשה ביותר של הקיץ.

התחזית: היום התחממות, מחר דומה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully