וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחיי החשוד ברצח פרודתו; "היה במצב נפשי קשה"

17.8.2014 / 0:35

המשטרה מנהלת מצוד נרחב אחר אילן בן עמי, אך המוזיקאי "לא יוצר קשר ואיש אינו יודע היכן הוא נמצא". מקורביו סיפרו כי היה במצב נפשי קשה לפני האירוע, מה שמעלה החשד כי התאבד

צלם: דוד קורן,ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק, קשת סידי

במשטרה ובקרב משפחתו וחבריו של אילן בן עמי, המוזיקאי החשוד ברצח אשתו בנפרד, המוזיקאית דפנה בר ציון, גובר החשש לשלומו ונבדקת האפשרות כי הוא שם קץ לחייו לאחר הרצח. אחרי בן עמי, חבר בלהקת "הברירה הטבעית", מתנהל מצוד נרחב מאז יום חמישי האחרון, שבו נמצאה גופתה של בר ציון בביתו שבשכונת פלורנטין בתל אביב כשעליה סימני אלימות קשים.

עוד בנושא:
רצח בר ציון: מצוד אחר בן הזוג, פשיטה על בית שלמה בר
הותר לפרסום: אשת חיי הלילה שנרצחה - דפנה בר ציון
גיא בוקאטי נפרד מדפנה בר ציון: "מודה על כל הטוב שהבאת אל חיי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"משקיעים מאמצים רבים באיתורו". אילן בן עמי ודפנה בר ציון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"העובדה היא שאנחנו נמצאים יותר משתי יממות מביצוע הרצח והאיש נמצא ב'הדממה' מוחלטת", אמר גורם במשטרה. "הוא לא יוצר קשר, לא מייצר מודיעין סביבו ואיש אינו יודע היכן הוא נמצא רק מגביר את החשש לשלומו. אסור לשכוח שמדובר באדם שאורח חייו אינו עברייני, והוא לא מורגל במנוסה בשיטות מתוחכמות מהמשטרה".

לדברי הגורם, "אנחנו משקיעים מאמצים רבים באיתורו ועשרות חוקרים, בלשים ואנשי טכנולוגיה של המשטרה משתתפים במצוד אחר החשוד. אנחנו מבצעים הרבה מאוד פעולות, הן במעגל הקרוב של החשוד והן במעגל הרחוק יותר". המשטרה אף הגיעה עד לתלמידיו של בן עמי, שהיה מורה לגיטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

במשטרה אומרים כי מיד לאחר הרצח נעלמו עקבותיו של בן עמי, שניתק את הטלפונים שברשותו ולא השתמש בכרטיסי אשראי. בבדיקות שביצעה המשטרה בשורה של מקומות ברמת גן, תל אביב ובת ים שבהם היה עשוי להסתובב, לא העלו כל ממצא. "לא רק אנחנו משתתפים בחיפושים אחריו, אלא גם בני משפחתו וחבריו שחוששים לשלומו ומנסים לאתרו", אמר הגורם המשטרתי. מקורביו של בן עמי סיפרו כי עוד לפני הרצח הוא היה שרוי במצב נפשי קשה, מה שמגביר עוד יותר את החשש לשלומו.

במשטרה מעריכים כי בר ציון נרצחה ביום חמישי לפנות בוקר, לאחר שהגיעה לדירתו של החשוד בשכונת פלורנטין בלילה שבין רביעי לחמישי. צילומי מצלמות האבטחה באזור, שהגיעו לידי המשטרה, תיעדו את הגעתה של בר ציון לדירה שבה נרצחה, ובזכותם הצליחו חוקרי המשטרה לשרטט חלק מלוח הזמנים של היממה האחרונה לחייה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 22:35)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"האיש ב'הדממה' מוחלטת". אילן בן עמי/מערכת וואלה!, צילום מסך
חשד לרצח אישה על ידי בן זוגה בדרום תל אביב. אוגוסט 2014. ניב אהרונסון
ביתו של בן עמי, בדרום תל אביב/ניב אהרונסון
חשד לרצח אישה על ידי בן זוגה בדרום תל אביב. אוגוסט 2014. ניב אהרונסון
סמוך לזירת הרצח, השבוע בדרום תל אביב/ניב אהרונסון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully