וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע לא נמצא פתרון לירי הפצמ"רים לישראל?

14.8.2014 / 15:17

"כיפת ברזל" יירטה עשר פצצות מרגמה במהלך מבצע "צוק איתן" מתוך כאלף שנורו מהרצועה. פיתוחים רבים נבחנו כדי להגן על תושבי עוטף עזה, אולם לא צפוי פתרון מבצעי בשנים הקרובות

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

האם ההחלטה של נתניהו לא לשתף פעולה עם האו"ם היא צעד נבון? ראש הממשלה הצהיר אתמול כי לא ישתף פעולה עם ועדת החקירה של מועצת זכויות האדם של האו"ם בטענה כי "דוח הועדה כבר נכתב מראש", ההחלטה מכניסה את ישראל למועדון מפוקפק של מדינות שנחקרו על חשד לביצוע פשעי מלחמה והחליטו לא לשתף פעולה עם החקירה. האם לא כדאי היה לישראל ללמוד מלקחי דוח גולדסטון לאחר מבצע עופרת יצוקה ולשתף בכל זאת פעולה עם החקירה?

בירה בפיר מנהרה: בעלים של בר-מסעדה חדשה בבאר שבע יגיש ללקוחותיו לצד האוכל והבירות "חווית מנהרה". כמחווה לאיום החדש שהתגלה במבצע צוק איתן וכגימיק שיווקי ומקורי החליט הבעלים לחפור מנהרה ולהשאיר אותה במרכז המקום, כיצד הגיבו הלקוחות לרעיון יוצא הדופן?

איש השבוע: בזמן שעיתוני העולם ספרו רק את ההרוגים ברצועת עזה והאשימו את ישראל בפשעי מלחמה היה מי שגילה פטריוטיות ישראלית מפתיעה ובכלל אין לו תעודת זהות כחולה. צוות המהדורה בחר בו ובעמיתיו לאיש השבוע.

התחזית: מחר ירידה קלה בטמפרטורות והן יהיו גבוהות מהרגיל מהעונה, בשבת עוד ירידה בטמפרטורות והן יהיו רגילות לקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully