וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלת פלדה נפלה על פעוטה בירושלים; מצבה אנוש

12.8.2014 / 14:12

צוות מד"א ביצע פעולות החייאה בבת השלוש, לאחר שדלת נפלה על ראשה בשכונת הר נוף בבירה, וייצב את מצבה. היא פונתה לבית החולים הדסה. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרשלנות

צילום: עומר מירון, עריכה: יותם בן-דוד

פעוטה כבת שלוש נפצעה אנושות בצהריים (שלישי) לאחר שדלת פלדה נפלה על ראשה בדירה בירושלים. צוות מגן דוד אדום וארגון "החובש הר נוף" שהגיעו לזירה בשכונת הר נוף בבירה, ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים שערי צדק בעיר, שם יוצב מצבה הרפואי. לאחר מכן היא הועברה לבית החולים הדסה עין כרם.

ישראל כהן, פראמדיק מד"א שהגיע למקום, סיפר: "כשהגענו ראינו בסלון הדירה דלת מונחת על הריצפה ובסמוך אליה ילדה כבת שלוש ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושוכות גם תוך כדי הפינוי לבית החולים, שם חזר לה הדופק. מצב הילדה אנוש ונשקפת סכנה לחייה".

מתחקור ראשוני של משטרת ירושלים עולה כי הפעוטה שהתה עם הוריה בבית סבתה, ודלת הכניסה לדירה הוחלפה לפני כמה ימים בעוד הדלת הישנה נשארה בתוך הדירה - והיא זו שנפלה על הפעוטה. המשטרה פתחה בחקירה ונבדק חשד לרשלנות.

פעוטה בת 3 נפצעה אנוש לאחר שדלת נפלה על ראשה בירושלים, אוגוסט 2014. מד"א
הפעוטה מפונה לבית החולים, היום/מד"א

בשבת האחרונה, גם כן בהר נוף, נפצע קשה פעוט בן שנתיים לאחר שנפלה עליו פלטה עשויה שיש. ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום פינתה את הפעוט לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק בעיר כשהוא סובל מחבלה קשה בראשו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

לפני כשלושה שבועות חילצו שוטרי סיור פעוט בן שנתיים שהושאר בכלי רכב נעול במעלות-תרשיחא. זאת לאחר שאזרחית שחלפה במקום דיווחה על כך למשטרה. שוטרים וכבאים שמיהרו למקום ניפצו את שמשת הרכב וחילצו את הפעוט ללא פגע. אביו של הפעוט עוכב לחקירה, שבה טען כי סבר שאשתו הוציאה את ילדם מהרכב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פעוטה בת 3 נפצעה אנוש לאחר שדלת נפלה על ראשה בירושלים, אוגוסט 2014. ארגון החובש הר נוף, מערכת וואלה! NEWS
פינוי הפעוטה/מערכת וואלה! NEWS, ארגון החובש הר נוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully