וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבו חדיר: "רוצה לראות את הנאצים ששרפו אותו"

6.8.2014 / 10:06

חוסיין אבו חדיר בא לדיון במשפטם של הנאשמים ברצח והתפרץ לעבר אחד מהם: "כלב, נאצי". הוא דרש שבתיהם של ייהרסו. עשרות תושבי מזרח ירושלים הפגינו מחוץ לבית המשפט: "מי ששורף, יישרף"

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק

חוסיין אבו חדיר, אביו של הנער מוחמד אבו חדיר שנחטף ונרצח בראשית החודש שעבר על ידי יהודים, בא הבוקר (רביעי) לדיון בבקשת מעצר עד תום ההליכים של הנאשמים במעשה בבית המשפט המחוזי בירושלים. "באתי לפה לראות את האנשים ששרפו את הבן שלי, לראות את הנאצים האלה", אמר לוואלה! חדשות. "אני רוצה שיהרסו את הבית שלהם. למה לא הורסים את הבית שלהם?", הוא תהה. לפני הדיון התפרץ האב לעבר אחד הנאשמים וכינה אותו "נאצי" ו"כלב".

רצח מוחמד אבו חדיר - ידיעות קודמות:
הותר לפרסום שמו של הנאשם המרכזי
תיעוד: הרוצחים דקות לפני החטיפה
משפחת הנער הוכרה כנפגעת פעולת איבה

חוסיין אבו חדיר ומשפחתו בבית המשפט המחוזי בירושלים בדיון על מעצר החשודים בשריפת בנו מוחמד אבו חדיר. אוגוסט 2014. נועם מושקוביץ
"באתי לראות את הנאצים האלה". חוסיין אבו חדיר, הבוקר מחוץ לבית המשפט המחוזי בבירה/נועם מושקוביץ

עשרות תושבי מזרח ירושלים התייצבו מול בית המשפט להפגנה שבה הביעו תמיכה במשפחת אבו חדיר והניפו שלטים שעליהם נכתב בין היתר: "מי ששורף – יישרף", "שריפת אדם חי – מעשה נאצי", "צדק לכולם", "מוחמד היה קורבן של גזענות" ו"שרת המשפטים, הרוצח מתחזה לחולה נפש". כמו כן, על אחד השלטים שהונף נכתב "סולידריות עם עזה". עימותים נרשמו בין השוטרים למפגינים אחרי שהמשטרה ביקשה לפנות את המקום.

בתחילת השבוע שעבר הוקרא כתב האישום נגד הנאשם המרכזי ברצח, יוסף חיים בן דוד, בן 29 מירושלים, ונגד שני נאשמים נוספים. בדיון טען בן דוד: "אני המשיח". עורך דינו אהרון רוזה סיפר כי מצבו הנפשי של בן דוד מעורער וכי "קולות" הם שהנחו אותו. "הלקוח שלי במצב נפשי קשה מאוד", טען. "הוא מדבר לא לעניין סביב כל מיני דברים משיחיים, סביב שדים שאומרים לו מה לעשות. הוא תלוש מהמציאות בשלב הזה". מעצרם של השלושה הוארך עד ל-3 בספטמבר, אז ייפתח משפטם. שמם של שני הנאשמים הנוספים לא הותר לפרסום בשל היותם קטינים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
משפחת אבו חדיר בבית המשפט המחוזי בירושלים בדיון על מעצר החשודים בשריפת מוחמד אבו חדיר. אוגוסט 2014. נועם מושקוביץ
"צדק לכולם". ההפגנה מחוץ לבית המשפט/נועם מושקוביץ

בן דוד נעצר בעבר בחשד שהצהיר על כוונתו לחנוק את בתו, והוא מטופל אצל פסיכיאטר. על פי כתב האישום, הוא ביצע את הרצח עם שני קרובי משפחתו כנקמה על רצח שלושת הנערים נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח. מכתב האישום עולה כי בן דוד הוביל את שני הנאשמים הנוספים במסע הנקם, וב-2 ביולי לפנות בוקר התחפשו השלושה לערבים ומצאו את אבו חדיר, תושב שועפאט, לאחר שתרו אחר קורבנות.

יוסף בן דויד שרצח ושרף את הנער הערבי מוחמד אבו ח'דיר, ביהמ"ש המחוזי ירושלים. יולי 2014. נועם מושקוביץ
טען שהוא המשיח. הנאשם המרכזי ברצח, יוסף חיים בן דוד, בבית המשפט בשבוע שעבר/נועם מושקוביץ

לפי כתב האישום, שני הנאשמים הקטינים הכניסו את אבו חדיר למכונית שבה נהג בן דוד. אבו חדיר נאבק נחרצות ובמכונית התפתחה מהומה. בשלב זה אמר בן דוד לאחד הנאשמים הנוספים: "תגמור אותו". בתגובה להוראה, חנקו שני הנאשמים הנוספים את אבו חדיר עד שהוא איבד את הכרתו. השלושה נסעו ליער ירושלים, שם, על פי כתב האישום, אמר בן דוד לאחד משותפיו הקטינים שהוא יכול להישאר במכונית כדי שלא יצולק נפשית. הוא הניף מוט ברזל וחבט פעמיים בראשו של אבו חדיר. "זה בשביל משפחת פוגל", צעק לעברו במכה הראשונה, ו"זה בשביל שלהבת פס", במכה השנייה. לאחר מכן, בעט בו שלוש פעמים ובכל בעיטה אמר: "זה בשביל אייל, זה בשביל גיל-עד, זה בשביל נפתלי".

לאחר מכן אמר לכאורה בן דוד לשותף שהיה מחוץ למכונית כי עליהם לשרוף את אבו חדיר, כדי שהקורבן "לא יקום עליהם" וכדי להשמיד ראיות שעלולות לקשרם למעשה. הם שפכו דלק מבקבוקים על כל גופו, בעודו מחוסר הכרה, ובן דוד הצית אותו עם מצית.

חוסיין אבו חדיר ומשפחתו בבית המשפט המחוזי בירושלים בדיון על מעצר החשודים בשריפת בנו מוחמד אבו חדיר. אוגוסט 2014. נועם מושקוביץ
חוסיין אבו חדיר וקרוביו, הבוקר בירושלים/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully