וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גולני נתקלה במערך אויב מורכב - ועמדה במשימה"

2.8.2014 / 19:41

מפקד חטיבת גולני, אל"מ רסאן עליאן: "החטיבה עמדה עד עכשיו בכל המשימות שהוטלו עליה - להרוס תשתיות, בעיקר מנהרות. פגענו בעשרות מחבלים בהיתקלויות ברצועה"

צילום: יותם רונן, עריכה: קשת סידי

מפקד חטיבת גולני, אל"מ רסאן עליאן, התייחס הערב (שבת) ללחימה ברצועה במסגרת מבצע צוק איתן. "החטיבה פועלת בשלושת השבועות האחרונים במרחב הצפוני של רצועת עזה. החטיבה עמדה עד עכשיו בכל המשימות שהוטלו עליה. עיקר המשימות היו להרוס תשתיות של מחבלים, בדגש על מנהרות התקפיות וטקטיות. מעבר לכך גם פגענו בעשרות מחבלים בהיתקלויות עם כוחות של החטיבה".

"בלחימה בצפון הרצועה בדגש על מרחב שג'אעיה, נתקלה החטיבה במערך אויב מהמורכבים שיש. תוך כדי הלחימה לצערי היו לנו גם נפגעים וגם לא מעט פצועים. למרות ההיתקלויות והפצועים, החטיבה המשיכה בלחימה שלה קדימה, ובבוקר של אותו לילה התייצבנו בנקודות שקבענו לעצמנו למרות הנפגעים והפצועים".

מלחמה בדרום - סיקור מיוחד:
אזרח כבן 70 נפצע קשה מפגיעת פצמ"ר באשכול
רגע לפני שקיבל את הפיקוד: חגי נפצע בהיתקלות
חלק מכוחות צה"ל החלו לסגת מהרצועה, אחרים יישארו בשטחה

מח"ט גולני: "החטיבה עמדה המשימות שהוטלו עליה. יותם רונן
"מערך אויב מהמורכבים שיש". רסאן עליאן, היום/יותם רונן

"נכון לעכשיו, החטיבה עוד ממשיכה לטפל בחלק מהמשימות שעוד לא נגמרו, אנחנו תוך כדי פעילות. גם עכשיו חיילים ממשיכים לסרוק את השטח. ממשיכים לחפש חלק מהמנהרות וחלק מהתשתיות טרור", סיכם המח"ט.

בתוך כך, חלק מכוחות צה"ל ברצועת עזה החלו לסגת משטחה. כוחות אחרים יישארו בנקודות שולטות בתוך השטח הפלסטיני כקלף מיקוח מול חמאס. ב-21:00 בערב ימסור ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהרה לכלי התקשורת בקריה בתל אביב, וייתכן מאוד שיתייחס לעניין. במקביל, צה"ל ישלים בתוך יממה את השמדת כל המנהרות ההתקפיות שהצבא ידע על קיומן ואשר נחשפו במהלך התמרון ובהתבסס על מידע מודיעיני.

מוקדם יותר היום התייחס גורם מדיני למגעים להפסקת האש בקהיר, שישראל החליטה לא לשלוח אליהם נציג אחרי שחמאס לא כיבד את הפסקת האש וככל הנראה לקח בשבי אתמול באזור רפיח את קצין צה"ל, סגן-משנה הדר גולדין. "העיסוק בהפסקת אש נוספת הוא תיאורטי לחלוטין, אחרי שחמאס הוכיח שאין כל טעם לדון עמו בעניין", אמר הגורם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully