וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות הביטחון מפנים מאחז שהוקם לזכר 3 הנערים

31.7.2014 / 11:35

מג"ב והמנהל האזרחי הגיעו לפנות קרוואנים שהוצבו בתקוע ה' שבגוש עציון אחרי מציאת הגופות. בג"ץ ידון בפנייה דחופה שהוגשה כדי למנוע זאת. "דווקא בזמן שמאות מתושבי הגוש מגויסים"

כוחות צבא ומשטרה הגיעו לפנות את תקוע ה? שבגוש-עציון. יולי 2014. מוא"ז גוש-עציון,
"מישהו למעלה השתגע". שוטרי מג"ב בתקוע ה', הבוקר/מוא"ז גוש-עציון

כוחות של משמר הגבול ושל המנהל אזרחי באו הבוקר (חמישי) למאחז הבלתי חוקי תקוע ה' בגוש עציון, לפנות חמישה קרוואנים שהוצבו שם. באחד מהם מתגורר חייל סדיר בחיל השריון הנמצא בחופשה. המאחז הוקם אחרי שאותרו גופותיהם של שלושת הנערים החטופים – גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח. בעקבות פנייה דחופה, בג"ץ הוציא צו ארעי המונע את הפינוי עד לדיון שיתקיים בצהריים. הכוחות נשארו במקום והם ממתינים להכרעה שתתקבל בדיון.

ראש המועצה האזורית גוש עציון דוידי פרל אמר כי תקוע ה' "נמצא בתחום השיפוט של היישוב תקוע והוא חלק אינטגרלי ממנו". לדבריו, "בחרנו בדרך של בנייה ויצירה בתגובה לרצח הנורא. מצער מאוד ששר הביטחון בוחר כעת לפעול בדרך של הרס וחורבן במיוחד בימים אלו אשר עם ישראל מצוי במלחמה בכל החזיתות ובזמן שמאות מתושבי הגוש מגויסים".

עוד בוואלה! חדשות:
ישראל באוברדראפט: האשראי הבינלאומי של "צוק איתן" אזל
הבוקר: צה"ל יחל לגייס עוד 16 אלף חיילי מילואים
בגלל המבצע בעזה: ארה"ב חימשה את צה"ל ממאגר סודי

כוחות צבא ומשטרה הגיעו לפנות את תקוע ה? שבגוש-עציון. יולי 2014. מוא"ז גוש-עציון,
כוחות צבא ומשטרה הגיעו לפנות את תקוע ה? שבגוש-עציון. יולי 2014/מוא"ז גוש-עציון

בעמותת רגבים הפועלת למען התיישבות של יהודים ביהודה ושומרון אמרו הבוקר דברים דומים, אך חריפים יותר. "מישהו שם למעלה השתגע, אחרת לא ניתן להסביר מדוע בעיצומם של ימי האחדות הלאומית המלווים את המלחמה בעזה – אליה גויסו גם תושבים רבים מתקוע בצו 8 כדי להגן על הבית של כולנו – בחר מאן דהוא לפגוע בלכידות הלאומית במעטה ציני של שלטון החוק". לטענת העמותה, "לא מובן כיצד בימים כה מתוחים, בהם זינק מספר הפיגועים וההתפרעויות הערביות ביהודה ושומרון, הוחלט להעביר לוחמים מפעילות ביטחונית חיונית לצורך משימה זו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כוחות צבא ומשטרה הגיעו לפנות את תקוע ה? שבגוש-עציון. יולי 2014. מוא"ז גוש-עציון,
הצו הארעי המונע את הרס המבנים/מוא"ז גוש-עציון

עוד טענו בעמותת רגבים כי "הדבקות במשימה מקוממת ומכעיסה כפליים כאשר היא מתקיימת לצורך פינוי השכונה שהוקמה על אדמות מדינה השייכות ליישוב תקוע לזכרם של גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח הי"ד, עוד בטרם חלפו ימי השלושים. זאת כאשר על ההרים ממול, כלפי מאות בתים לא חוקיים שהקימו ערבים בשנים קודמות או כאלו הנבנים בימים אלו באין מפריע, לא הוקצו כוחות אלו".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully