וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים בארה"ב גייסו בווטסאפ 55 אלף דולר לחיילים

30.7.2014 / 10:07

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

קבוצת ישראלים המתגוררים בניו יורק ובניו ג'רזי, פתחה בימים האחרונים קבוצת ווטסאפ במטרה לאסוף תרומות מחבריהם לקניית ציוד לחיילי צה"ל. התכנית המקורית הייתה לאסוף 3,000 דולר עבור חבריהם בחטיבה מסוימת, אך מהר מאוד גילו החברים כי צברו סכום של יותר מ-55,000 דולר.

"נמאס לנו לשבת בעבודה, להסתכל על המסך ולקבל עדכונים על המתרחש בישראל", סיפר יוני מרום, אחד מאנשי הקבוצה בשיחה עם וואלה! חדשות. "הלב שלנו תמיד נמצא בישראל, ובמקום לחבק פיזית את החיילים, החלטנו לעשות מעשה ולאסוף תרומות לחיילים". לדבריו, בכל יום אוספים חברי הקבוצה בין 5,000 ל-10,000 דולר.

"יש לנו קשר עם הלוחמים, הם מספרים לנו מה הם צריכים ולפי זה אנחנו מעבירים להם את הכסף". בעוד רבים עסוקים בחלוקת אוכל והלבשה תחתונה לחיילים בשטח, בכספי הקבוצה מניו יורק רוכשים החיילים ציוד צבאי. "נקנו פנסי ראש עבור גולני, גבעתי והנדסה קרבית", סיפר מרום. "גם הייתה בקשה לברכיות ודברים נוספים שיוכלו להקל על חיי החיילים בשטח".

מרום הסביר כי הוא וחבריו פועלים מתוך תחושת שותפות והזדהות עם הלחימה הישראלית בעזה. "החיילים הישראלים עזבו את הבית, את ההורים והמשפחה, ואנחנו רוצים לחזק אותם. אנחנו מחוזקים מכך שאנחנו עושים כל מה שאפשר כדי לעזור להם בשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully