וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"15 תינוקות מתו תוך 3 ימים מהזנחה בבית חולים"

רויטרס

3.9.2002 / 14:20

כך טוענת מפלגת האופוזיציה במדינת מערב בנגל שבהודו; גורם רשמי: התינוקות, בגילאי שנה עד שלוש, הובאו לבית החולים הממשלתי כשהם במצב קריטי; הממשלה דחתה דרישה לחקור את הפרשה

15 תינוקות הודים מתו בתוך שלושה ימים בבית חולים ממשלתי במדינת מערב בנגל שבהודו. מותם של הפעוטות, בגילאי שנה עד שלוש, עורר מחלוקת קשה בין הרשויות למפלגת האופוזיציה הגדולה במדינה, הטוענת שמדובר בהזנחה פושעת. גורמים רשמיים במדינה מסרו כי הפעוטות הובאו לבית החולים "כלכתה", כשהם סובלים ממחלות כמו דלקת המוח ודלקת הקיבה והמעיים.

האחראי על החינוך הרפואי במדינה, סי.אר מייטי, אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי לא מדובר במקרה של הזנחה. לדבריו, "רוב הילדים הובאו לבית החולים במצב קריטי". הוא הוסיף כי בבית החולים כלכתה יש 180 מיטות בלבד, בזמן שבמקום מטופל מספר גדול בהרבה של ילדים.

ואולם, מפלגת האופוזיציה "טרינמטול קונגרס" קוראת לשר הבריאות להתפטר בעקבות מקרי המוות. "מדוע מאשפזים כל כך הרבה ילדים, כשלבית החולים אין את התשתית הנדרשת לכך?", שאל מזכיר המפלגה, מאדאן מיטרה. לדבריו, "אם מצב בו אין מספיק רופאים שישגיחו על הילדים אינו פשע, מהו פשע?".

מפלגת האופוזיציה דרשה לנהל חקירה משפטית בפרשה, אולם הממשלה הקומוניסטית דחתה את הבקשה. זאת, בטענה שחקירה מסוג זה תפריע להתנהלות התקינה של בית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully