וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע "צוק איתן" | היום ה-19: עדכונים שוטפים

כתבי וואלה!

26.7.2014 / 13:20

לייב בלוג | חמאס סירב להאריך את ההפוגה עד אשר צה"ל יסיג חיילים מהרצועה, שלושה חיילים נהרגו במהלך הלילה ומניין ההרוגים ברצועת עזה עלה לאלף מאז תחילת מבצע "צוק איתן"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

(צפו בסיכום אירועי היום ה-18 ללחימה)

01:39: צה"ל מאשר כי אמש (שבת) בוצע ירי ארטילרי נקודתי לעבר רצועת עזה. זאת, בתגובה לשיגורי פצצות המרגמה לעבר יישובי עוטף עזה במהלך ההפוגה ההומניטרית. לא נמסרו פרטים נוספים.

00:50: דובר חמאס ברצועת עזה סמי אבו זוהרי אמר כי ארגונו אינו מקבל את ההפוגה באש, עליה הכריזה ישראל למשך היממה הקרובה. לדבריו, על צה"ל להסיג תחילה את כוחותיו הקרקעיים מרצועת עזה.

23:56: גורמים מדיניים כי הקבינט המדיני-ביטחוני הסכים לבקשת האו"ם לקיים הפוגה הומניטרית עד מחר בשעה חצות. עם זאת אמרו כי צה"ל יפעל מול הפרה של ההפוגה, וכי בכל מקרה תימשך הפעולה לניטרול מנהרות הטרור. הקבינט יתכנס מחר לדון בהמשך המבצע.

23:56: שני חיילי צה"ל שנפצעו בפעילות הקרקעית ברצועת עזה, מתו היום מפצעיהם בבית החולים סורוקה - כך הותר לפרסום. סרן ליעד לביא, קצין בחיל הרגלים, בן 22 מתלמי יוסף. נפצע ביום חמישי בפעילות מבצעית בדרום רצועת עזה. הוא הועלה מדרגת סגן לדרגת סרן לאחר מותו. רב-נגד רמי כחלון, נגד בחטיבת הצנחנים, בן 39 מחדרה. נפצע ביום שלישי בגבול רצועת עזה. הוא הועלה מדרגת רב-סמל בכיר לדרגת רב-נגד לאחר מותו.

23:52: שני בני אדם נפצעו באורח קשה וקל מפגיעת פצמ"ר במועצה האזורית שדות נגב. הפצועים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

23:00: ארבע רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים במועצות האזוריות חוף אשקלון ומרחבים.

22:38: השר נפתלי בנט, חבר הקבינט המדיני-ביטחוני, מתנגד להארכת הפסקת האש לטווח ארוך מבלי שישראל תקבל ערבויות משמעותיות מהקהילייה הבינלאומית לגבי פירוז רצועת עזה, כך לפי גורמים בסביבתו.

22:29: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצות האזוריות שער הנגב וחוף אשקלון. טרם דווח על נפילות או על יירוטים.

22:03: משטרת תל אביב הורתה למשתתפים בהפגנות השמאל והימין בכיכר רבין שבתל אביב להתפזר, זאת בעקבות ירי הרקטות לעבר יישובי השפלה והדרום בחצי השעה האחרונה.

22:01: כ-4,000 מפגינים פרו-פלסטינים, רבים מהם רעולי פנים, מחו בפריז נגד המבצע הצבאי ברצועת עזה. המשטרה אסרה על קיום ההפגנה, אחרי שכמה הפגנות קודמות הידרדרו לאלימות ולגילויי אנטישמיות קשים. המפגינים התקהלו בכיכר הרפובליקה שבמרכז העיר, והתעמתו עם המשטרה במשך כמה שעות. הם פוזרו בגז מדמיע וכ-50 מהם נעצרו. שני עיתונאים נפצעו במהומות ונגרם נזק רב לרכוש.

21:57: גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, קיבלו אחריות על ירי הרקטות לאזור המועצה האזורית אשכול, אשקלון והשפלה.

21:54: מערכת "כיפת ברזל" יירטה שתי רקטות בשמי גדרה. לא היו נפגעים ואל נגרם נזק.

21:51: אזעקה נשמעה באשקלון ובמועצה האזורית חוף אשקלון.

21:49: צה"ל מגיב בירי ארטילרי לעבר מוקדי שיגור רקטות ברצועת עזה, שמהם שוגרו הרקטות לעבר ישראל בשעה האחרונה.

21:47: אזעקה נשמעה בגדרה וביישובי המועצה האזורית יואב. טרם דווח על פיצוץ.

21:46: אזעקה נשמעה ביישובים שונים ברחבי השפלה.

21:43: שלוש רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול. לא דווח על נזק או על נפגעים.

הפגנת השמאל בכיכר רבין , מבצע צוק איתן לייב. דרור עינב
אלפים הפגינו בתל אביב נגד המשך המבצע, הערב/דרור עינב

21:33: דובר חמאס, סמי אבו זוהרי, אמר בריאיון לרשת אל-ג'זירה כי חמאס מסרב להאריך את ההפוגה עם ישראל בארבע שעות נוספות. "אין כל הסכם סביב הפוגה למשך ארבע שעות נוספות". מוקדם יותר דווח כי ישראל הסכימה להאריך את ההפוגה שהחלה בשמונה בבוקר בארבע שעות נוספות.

21:22: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית שער הנגב. טרם דווח על נפילות או על יירוטים.

20:46: ח"כ דב חנין (חד"ש) שמשתתף בהפגנת השמאל בכיכר רבין, אמר לקראת ההפגנה כי: "הפגנת מחנה השלום הערב בכיכר רבין תשמיע את הקול האחר בדיון ציבורי שנשלט על ידי התלהמויות וקיצוניות. היא תשמיע את קולו של המחנה הגדול המתנגד למלחמה המתמשכת שגובה מחיר יקר של סבל ודם. ציבור גדל והולך מבין היום שעוד סיבוב דמים בעזה לא יפתור שום דבר ושהדרך היחידה לעתיד ולביטחון היא בתהליך מדיני אמיתי, בפתיחה מיידית של הידברות עם ממשלת הפיוס הפלסטינית כנציגה המוסכמת של הגדה ורצועת עזה כאחד. הביטחון בארץ הזאת לא יושג בעוד הפצצות והפגזות אלא רק בהסדר הוגן שיבטיח לשני העמים עצמאות וצדק".

20:42: כ-3,000 בני אדם משתתפים בהפגנת השמאל בכיכר רבין. בחלק אחר של הכיכר מתקיימת הפגנה של פעילי ימין ובה כמה מאות בני אדם. כוחות מג"ב מפרידים בין הצדדים כדי למנוע עימותים.

20:32: משלחת פרלמנטרית איראנית תגיע לרצועת עזה ביום שני הקרוב, במידה ומצרים תעניק להם אשרות כניסה למקום - כך פורסם בערוץ הלבנוני "אל-מיאדין".

20:24: 316 חיילים טופלו בבית החולים סורוקה בבאר שבע מאז הכניסה הקרקעית לעזה במסגרת מבצע "צוק איתן". 40 חיילים מאושפזים בשעה זו בבית החולים, מתוכם שניים במצב קשה מאד, שלושה במצב קשה, 18 בינוני והשאר במצב קל.

20:06: ארבע רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים באשכול, כנראה מחוף ליישובים. לא ידוע על נזק או על נפגעים.

20:04: אזעקה נשמעה ביישובי המועצות האזוריות חוף אשקלון ואשכול.

19:56: האו"ם פנה לישראל בבקשה להאריך את הפסקת האש ההומניטרית ל-24 שעות החל משמונה בערב - כך מסר גורם מדיני. בשלב הראשון אישר הקבינט במשאל טלפוני הארכה של ארבע שעות עד חצות על מנת לאפשר לקבינט להתכנס ולדון בבקשת האו"ם.

18:24: הקבינט המדיני-ביטחוני מקיים הצבעה טלפונית על הארכת הפסקת האש ההומניטרית בארבע שעות, שבמהלכן יוכל צה"ל להמשיך לפעול נגד המינהרות ההתקפיות ברצועה. גורמים מדיניים אמרו כי ההצעה זוכה לאישור רוב השרים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ומזכ"ל האו"ם באן קי-מון במסע"ת. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
ישראל שוקלת להאריך את הפסקת האש בעוד ארבע שעות. ראש הממשלה נתניהו ומזכ"ל האו"ם באן/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

18:19: מוסא אבו מרזוק, בכיר בחמאס, אמר כי התנועה לא תסכים לפיתרונות שלא לוקחים בחשבון את תנאי הפסקת האש שהגישה התנועה בעבר. את הדברים אמר לסוכנות הידיעות הטורקית "אנטוליה". מרזוק ציין כי חמאס רוצה להגיע לפתרונות קבועים "במקום שנצטרך לצאת למערכה נוספת עוד שנתיים או שלוש". לטענתו, "ההתנגדות מסוגלת לעמוד איתנה לתקופות ארוכות ללא לאות. יצרנו את נשקינו בידינו. העולם כולו היה עד לנשק זה במלחמה הנוכחית".

17:54: דובר משרד הבריאות בעזה, אשרף אל-קדרה, מסר כי 130 גופות הוצאו עד כה מתחת להריסות מהפצצות חיל האוויר ברצועת עזה במהלך הפסקת האש ההומניטארית שהחלה היום בשמונה בבוקר ותימשך עד השעה 20:00. אל-קדרה הוסיף כי מספר זה צפוי לעלות בשעות הקרובות.

17:39: גורם ביטחוני בכיר אמר כי "שמענו על ההצהרה של שר החוץ הצרפתי ועל האפשרות להאריך את הסכם הפסקת האש למעלה מ-12 שעות. עד כה לא הועברה שום בקשה רשמית בצינור המדיני". הגורם נשאל בדבר האפשרות שעד השעה שמונה לא תתקבל שום בקשה בנידון ואמר: "אם לא תהיה הארכה - תימשך הלחימה. חמאס פנים רוצה שקט. מבחינתו הוא מיצה את המהלך הצבאי. כל יום לחימה ברצועת עזה הוא הרסני מבחינתו ולכן הם רוצים שהלחימה תיפסק".

17:36: ישראל נוטה לעבר הארכת הפסקת האש בת ה-12 שעות שבה החלה בשעה שמונה בבוקר – כך אמר לסוכנות הידיעות "רויטרס" מקור מדיני ישראלי בכיר. "מבחינת ישראל אין כל מניעה לאפשר לתושבי עזה להצטייד באספקה לה הם זקוקים כל עוד הצבא יכול להמשיך בפעילותו נגד המנהרות. המלחמה שלנו היא לא נגד האוכלוסייה", אמר המקור.

17:31: הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס בשעה 20:30.

17:18: דובר צה"ל התיר לפרסום כי שלושה חיילים נוספים נהרגו הלילה ברצועה: סגן רועי פלס, לוחם בחטיבת הנח"ל, בן 21 מתל-אביב, נהרג מפגיעה ברכב משוריין של צה"ל ברצועת עזה. אברהם גרינצויג, לוחם בחטיבת הנח"ל, בן 21 מפתח-תקווה, נהרג במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת עזה, וסמל-ראשון גל בסון, לוחם בחיל ההנדסה, בן 21 מחולון. כמו כן, הותר לפרסום שמו של החייל שנהרג אתמול בצפון הרצועה ושמו טרם הותר לפרסום: סמל-ראשון עמית יאורי, לוחם מחיל ההנדסה בעוצבת "סער מגולן", בן 20 מירושלים, נהרג אתמול בשעות הערב בהיתקלות בדרום רצועת עזה. באותה תקרית נהרג סמ"ר גיא בויילנד, בן 21 מגינוסר ששמו הותר לפרסום במהלך הלילה. מתחילת הלחימה נהרגו 40 קצינים, נגדים וחיילים.

16:22: מוסדות פלסטינים העריכו את הנזק הכלכלי שנגרם כתוצאה מהמבצע בעזה ב-400 מיליון דולר. מדובר בהערכה ראשונית בלבד - כך פורסם באתר החדשות הפלסטיני "עזה עכשיו".

16:20: משרד הבריאות בעזה מסר כי עד כה נהרגו אלף בני אדם ויותר מ-5,700 נפצעו בהתקפות צה"ל ברחבי הרצועה מאז החל מבצע "צוק איתן" לפני 19 יום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

15:41: ממשלת מצרים הודיעה כי תזמן לבירור את הנספח הטורקי במדינה בנוגע לדבריו של ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, אשר אמר כי למצרים אין "גישה כנה" בנוגע לסוגיה הפלסטינית – כך נמסר בהצהרה רשמית מקהיר.

13:58: השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', ביקר את החיילים הפצועים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. בתום הביקור התייחס השר אהרונוביץ' להפסקת האש ואמר כי מדובר בהפוגה בלבד "ממניעים הומניטריים ובסיומה נמשיך במלוא הכוח". אהרונוביץ' התייחס גם להצעת הפסקת האש של שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, ואמר כי "אנו מעריכים את המאמץ של קרי, ההצעה הונחה אך דחינו אותה בקבינט. תפקידנו לדאוג לאזרחי מדינת ישראל". לדבריו, לא נקבע מועד לסיום הלחימה והכוחות הפרוסים בשטח ימשיכו להכות בחמאס "עד שיפסיקו לירות על ישראל והטיפול במנהרות יסתיים".

13:20: ארבעה חיילי צה"ל שנפצעו בפעילות ברצועת עזה כחלק ממבצע "צוק איתן", הגיעו הלילה אל מרכז הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מצבו של אחד החיילים קל-בינוני ומצבם של היתר קל. כעת מאושפזים בעין כרם 15 חיילים, אחד במצב בינוני, שניים במצב קל-בינוני והיתר במצב קל.

12:43: בשעה האחרונה פנתה חברת התעופה הטורקית "טורקיש איירליינס" לישראל וביקשה אישורי נחיתה לשתי טיסות מאיסטנבול לנתב"ג. דובר רשות שדות התעופה, עופר לפלר, מסר כי הבקשות אושרו אך לפי שעה לא ברור מתי יופיעו בלוח הטיסות.

12:13: איסור הטיסה שהטילה רשות התעופה האזרחית של טורקיה על טיסות לישראל הוסר – כך נמסר לפני זמן קצר בחשבון הטוויטר של הרשות. "האיסור, שהוטל תוך התחשבות בשיקולים ביטחוניים, הוסר עד להודעה חדשה", נכתב. טרם התברר מתי בדיוק יחודשו הטיסות בפועל.

11:16: לפחות 40 גופות של פלסטינים שנהרגו בימים האחרונים הוצאו היום מהריסות מבנים שהופצצו ברצועת עזה – כך מסר דובר משרד הבריאות בעזה, אשרף אל-קידרה. זאת, הודות להפסקת האש ההומניטרית שהחלה בשעה 8:00 ואפשרה את הרחבת החיפושים. 13 גופות נמצאו עד כה בשכונת שג'אעיה, במזרח העיר עזה, 13 נוספות במחנות הפליטים דיר אל-בלח ונוסיראת במרכז הרצועה, ותשע בבית חאנון, בצפון הרצועה.

11:10: הוועד הבינלאומי של הצלב האדום פרסם הבוקר הודעה, בה הוא מגנה את הרג מתנדב הסהר האדום בבית חאנון ברצועת עזה. "עובד רפואת חירום נהרג ושלושה נפצעו, אחד קשה, כאשר שני אמבולנסים של הסהר האדום הפלסטיני הותקפו אתמול בבית חאנון", נכתב בהודעה. "אנו מגנים בכל תוקף אפשרי את ההתקפות כלפי צוותי רפואה ואמבולנסים אשר התרחשו בעזה במהלך השבועיים האחרונים". עוד נכתב כי "על הצדדים בסכסוך להבטיח כי צוותים רפואיים לא יועמדו בסיכונים או ייפ??געו, ובתי חולים ואמבולנסים לא יותקפו, לא יינזקו ולא ייעשה בהם שימוש לרעה".

10:50: חמאס בוחן את הצעת שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, להפסקת אש הומניטרית בת שבוע, זאת לאחר שישראל סירבה אמש להצעה בניסוח הנוכחי שלה – כך דיווח הבוקר העיתון הערבי הבינלאומי "א-שרק אל-אוסט". העיתון ציטט דיווחים מהטלוויזיה הישראלית, לפיהם ממשלת ישראל תדרוש את הישארות צה"ל ברצועת עזה, כדי להמשיך ולהרוס את מנהרות התקיפה שחפר חמאס.

10:10: ביממה האחרונה תקפו כוחות צה"ל יותר מ-155 מטרות טרור ברחבי רצועת עזה. מתחילת מבצע "צוק איתן" ועד כה, תקף צה"ל יותר מ-3,670 מטרות טרור בעזה.

09:36: טורקיה מקיימת מגעים ישירים עם ישראל ומצרים בניסיון להגיע להפסקת אש בעזה – כך דיווח הבוקר העיתון הטורקי "הורייט". על פי הדיווח, בו צוטט שר החוץ הטורקי, אחמד דווטאולו, גורם בכיר בממשלת טורקיה נמצא בקשר ישיר עם אחד מיועציו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. פרטים בנוגע לשיחות מול מצרים לא נמסרו.

הריסות בשכונת שג'אעיה במזרח עזה אחרי כניסתה לתוקף של הפסקת האש ההומניטרית הקצרה. 26 ביולי 2014. רויטרס
מבנים שנהרסו בשכונת שג'אעיה, היום/רויטרס

09:19: שישה חיילי צה"ל שנפצעו ברצועת עזה במהלך הפעילות הקרקעית במסגרת מבצע "צוק איתן" הגיעו הלילה אל בתי החולים שיבא בתל השומר ובילינסון בפתח תקווה. לשיבא הגיעו ארבעה חיילים, אחד במצב קשה, אחד במצב בינוני ושניים במצב קל. לבילינסון הגיעו שני חיילים נוספים במצב קל.

09:04: מנתוני צה"ל עולה כי עד כה נהרגו למעלה מ-300 מחבלים ברצועת עזה, במהלך מבצע "צוק איתן".

08:53: 28 פלסטינים נהרגו בחאן יונס שברצועת עזה לפי שנכנסה לתוקף הבוקר הפסקת האש ההומניטרית. 20 מתוך ההרוגים הם בני משפחה אחת.

08:14: רקטה התפוצצה לפני זמן קצר בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא דווח על נפגעים או נזק.

08:09: במהלך הלילה פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע חמישה חיילי צה"ל, שנפצעו במהלך פעילותם במבצע "צוק איתן". מצבם של שלושה מהחיילים בינוני ושל השניים הנוספים קל.

08:00: נכנסה לתוקף הפסקת אש הומניטרית שצפוייה להימשך 12 שעות. אמש הסכימו ישראל וחמאס להפסקת אש, ליום אחד בלבד.

07:42: אזעקת "צבע אדום" נשמעה לפני זמן קצר ביישובי המועצה האזורית אשכול.

05:26: סמל ראשון גיא בויילנד בן 21 מקיבוץ גינוסר, לוחם בחיל ההנדסה בחטיבת "עוצבת סער מגולן", נהרג אמש בעזה - כך הותר היום לפרסום. בויילנד נהרג אתמול בשעות הערב בהיתקלות בדרום הרצועה.

05:14: שני חיילים נהרגו אמש במהלך פעילות מבצעית ברצועת עזה – כך הותר היום לפרסום. מדובר צה"ל נמסר כי שני הלוחמים נהרגו אתמול בשעות הערב, במהלך פעילות מבצעית ברצועת עזה. כמו כן, החל מאמש, נפצעו שלושה חיילי צה"ל באורח קשה, 13 חיילים באורח בינוני ו-19 חיילים נוספים נפצעו באורח קל במהלך פעילות כוחות צה"ל באזור רצועת עזה. הודעות נמסרו למשפחות. מתחילת הלחימה נהרגו 37 קצינים וחיילים.

04:52: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית שער הנגב. טרם דווח על נפילות או על יירוטים.

02:44: אזעקת ”צבע אדום” נשמעה במועצה האזורית חוף אשקלון

02:22: דובר צה"ל מסר כי בעקבות בקשת האו"ם הנחה הדרג המדיני על חלון זמנים הומניטארי היום בין השעות 08:00-20:00. תושבי השכונות מהן נדרשו להתפנות ברחבי רצועת עזה נתבקשו שלא לחזור לבתיהם. כמו כן, במהלך חלון הזמנים ההומניטרי תימשך הפעילות המבצעית הקשורה בנטרול המנהרות, כך נמסר מדובר צה"ל.

01:57: מערכת "כיפת ברזל" יירטה רקטה מעל שטח המועצה האזורית חוף אשקלון. לפני היירוט נשמעה באזור אזעקת "צבע אדום".

סמ"ר גיא בויילנד שנהרג בפעילות מבצעית בעזה ב-25.7.2014. באדיבות המשפחה
סמ"ר גיא בויילנד/באדיבות המשפחה

01:44: פלסטיני נוסף נהרג הלילה מירי צה"ל במחסום ג?למה שליד ג'נין במהלך הפגנה - כך מסר מקור פלסטיני.

01:21: נער בן 14 מת הלילה לאחר שנורה מירי חי של חיילים במהלך הפגנה בכפר הפלסטיני בית פג'אר שליד בית לחם - כך דיווח מקור פלסטיני.

00:54: חמאס הסכים להפסקת אש של 12 שעות שתיכנס לתוקף הבוקר בשעה 08:00. כך דווח בסוכנויות הידיעות. מוקדם יותר הסכימה גם ישראל להפוגה הומינטרית .

00:45: גורם ישראלי בכיר אמר הלילה לוואלה! חדשות כי ישראל הסכימה להפסקת אש הומניטרית של 12 שעות שתתחיל בשעה שמונה בבוקר.

21:56: שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, אמר במסיבת העיתונאים בקהיר כי הוא שואף לגבש הפסקת אש בין ישראל לעזה, שתימשך שבעה ימים לפחות.

21:48: שר החוץ המצרי, סאמח שוכרי, אמר הערב במסיבת עיתונאים בקהיר כי נדרשים מאמצים נוספים, כדי לגבש את הסכמת שני הצדדים להפסקת אש בישראל ובעזה.

סמל-ראשון גיא לוי – בן 21. באדיבות המשפחה
סמ"ר גיא לוי/באדיבות המשפחה

21:45: פלסטיני ניסה לחטוף את נשקו של חייל צה''ל במהלך הפרות סדר במחאה על מבצע "צוק איתן" באל ערוב, סמוך לגוש עציון. החייל שחש מאוים פתח לעברו בירי, והפלסטיני נהרג במקום.

21:00: חברת התעופה הצרפתית "איר פראנס" הודיעה כי תחדש הלילה את טיסותיה מצרפת לנתב"ג.

20:37: אזעקה נשמעה בערים וביישובים ברחבי גוש דן, השרון, השפלה והדרום.

20:35: דובר צה"ל מסר הערב כי חייל צה"ל שנהרג אחר הצהריים במהלך פעילות מבצעית במרכז רצועת עזה הוא סמל-ראשון גיא לוי, לוחם שריון, בן 21 מכפר ורדים. המשפחה מבקשת לכבד את פרטיותה ולהימנע מהגעה לביתם.

מפגין פלסטיני מול מחסום קלנדיה, יולי 2014. רויטרס
מפגינים פלסטינים בקלנדיה, אתמול/רויטרס
חסימת כביש 232 מצומת סעד עד נחל עוז. חטיבת דובר המשטרה
חסימות באזור נחל עוז, אתמול/חטיבת דובר המשטרה
הפגנה של פלסטינים ליד מחסום קלנדיה בצל מבצע צוק איתן. רויטרס, צילום מסך
מפגינים פלסטינים בקלנדיה, אתמול/צילום מסך, רויטרס
חיילי שריון מחטיבה 7 נערכים ליד רצועת עזה. נועם מושקוביץ
חיילי שריון מחוץ לרצועה, אתמול/נועם מושקוביץ
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully